Gå til innhold

Setter Puregon og Orgalutran klokken elleve, men nå har vi jo stilt klokka?? Hva gjør jeg da? Skal jo tas til samme tid hver dag!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går ikke på de sprøytene,men jeg ville ha tatt dem kl 22.00 jeg da hvis det var meg. Og hvis du fortsetter med det så vil det jo stemme hele veien :-)

Lykke til :-)

Skrevet

Dette lurte jeg på også. Jeg tar synarel nesespray da... Det virker jo som disse klokkeslettene er ganske nøye...

Skrevet

Hvis du tenker på at du har stilt klokka en time tilbake så er det jo bare å tenke hvis du tar spray kl 8 og 5 f.eks så tar du 7 og 4 og da blir det det samme. Prøver å ta medisiner ca 1/2 time før jeg nå etter de nye tidene.

Men jeg har ikke vært helt nøyaktig når det gjaldt sprøytene og sprayen. Det har gått ca 1 time begge veier .Det har gått bra :-)

Skrevet

Takker for svar;) Da setter jeg de klokken 10 i kveld;=)

Skrevet

Tror de setter fast klokkeslett sånn at dosene overlapper hverandre.

Men jeg flyttet første spray en 1/2 time og neste til ny tid.

Skrevet

Hei Fru Hormonell

Jeg husker ikke helt hvordan det er med Orgalutran, men Puregon kan settes med +/- to timers "intervall", så du kan trygt sette sprøytene kl 23 selv om vi har stilt klokken.

Skrevet

hei hei

jeg spurte om dette når jeg var på ul på fredag å fikk til svar at jeg skulle bare fortsette til de vanlige klokkeslettene jeg hadde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...