*frk. lykkelig* Skrevet 31. oktober 2010 #1 Skrevet 31. oktober 2010 var på do igår kveld og da var det helt friskt rødt blod med slim I og en liten mørk slimklump. . . hadde litt mens smerter iløpet av natten men ingenting blod I trusen. . .men når jeg var på do imorges var det slimete blod på papiret. .. hadde 12 dager med intens kvalme som helt plutselig forsvant over natten og har ikke vært kvalm etter dette. kan fosteret være dødt ? : '( ringte legevakten men de sa jeg skulle se d an utover dagen med blødning er 9+4 idag
kokosyklus Skrevet 31. oktober 2010 #2 Skrevet 31. oktober 2010 Oj oj oj , det er skikkelig noia. Håper det år bra med deg og at blødningen stopper opp!!
me5 Skrevet 31. oktober 2010 #3 Skrevet 31. oktober 2010 heisann...... det er jo kjempe kjedelig det du opplever ... men det er jo stor sjangs for at alt går bra... det gjør jo stortsett det..... men føler du selv en bekjumring hadde jeg ringt til din nærmeste fødeavdeling... det er jo forferdelig å gå sånn å lure..... jeg mistet selv i MA for noen uker siden... hadde ingen bødninger men det var noe som ikke var som det skulle....( vil ikke gå i detaljer ..... det gjør bare til at man blir mer nervøsen ) men hadde jeg oppsøkt føden eller UL før hadde jeg sluppet å gå med en bekjumring i over 3 uker da det desverre ikke var liv.... eller at det lille nurket er sprell levende.... og det ikke er grunn til noen bekjumring!! Lykke til og jeg x fingrene for deg jeg ja!!!!
Leiah Skrevet 31. oktober 2010 #4 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg ville spurt etter en ultralyd eller i hvertfall om å få ta blodprøve for å sjekke hcg. Slik som du beskriver det så minner det om starten på min SA:( Krysser uansett fingrene for at alt er bra!
*frk. lykkelig* Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 31. oktober 2010 Tusen takk for svar. var på legevakten og fikk beskjed om at det mest sannsynlig er sa:( fikk ikke ul idag for de hadde ikke kapasitet til det så han sendte henvisning til ul og sa at jeg vil få time iløpet av uken:s
storetausa m 2 premature Skrevet 31. oktober 2010 #6 Skrevet 31. oktober 2010 Heisann!!!! Jeg begynte å blø når jeg var 7 uker på vei, kom meg til legevakten og fikk beskjed om at det sikkert var en SA. Fikk komme til UL dagen etter, og fikk se et bankende hjerte!!! så det kan vær at dette går bra!! Har spurt legen i ettertid, og han sa at det var vanlig å "anta" at det er SA selv om det kanskje ikke er det. Høres rart ut, men var det jeg fikk beskjed om!! Krysser fingrene får deg!!!
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 1. november 2010 #7 Skrevet 1. november 2010 Vil bare si at en venninne av meg satt hele natten på legevakten og ventet da hun begynte å blø. Kom inn til slutt, og de kunne jo ikke gjøre noe (har ikke utstyr til innvendig UL der). Jeg ville heller ringt kvinneklinikken/føden. Evt. fastlegen og fått henvisning til ul.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 1. november 2010 #8 Skrevet 1. november 2010 Lykke til forresten, det kan gå bra allikevel hvis du ikke har blødd mer. Det var SA for venninnen min, men hun blødde mye hele dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå