Gå til innhold

Medrol gjorde susen! Spiren har festet seg!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er gravid!!!

Dette var mitt 7. innsett og første gang har jeg brukt Medrol. Og jammen satt det. Jeg fikk satt inn 3 egg og nå blir det spennende, hvor mange har festet seg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!!!

Det må være den beste følelsen å få positiv test :-) Er så glad på dine vegne :-)

Send litt babystøv denne veien... Jeg er på rugedag 10 og har egentlig ingen symtomer på verken det ene eller andre...

Det er vel bare å vente til torsdag...

Skrevet

Takk for det! Skal sende masse babystøv til deg!

Det trenger ikke å bety negativt at du ikke har symptomer, for jeg har heller ingen symptomer! De kommer litt senere. Lykke til!

Skrevet

Så hyggelig, Hege72! Gratulerer så mye! Og veldig spennende også, da...tre egg! Det blir gøy å følge med deg videre og se hva resultatet blir på tidlig ul. Håper å se deg på gravide slitere etterhvert!

Klem fra meg

Skrevet

Gratulerer så mye, Hege!

Medrol er kortisonbehandling i sprøyteform, eller?

Da blir det UL om 3 uker eller noe sånt - blir superspennende!

Nyt det, og kos deg med spiren.

Skrevet

Hei.

Vil bare si gratulerer, jeg følger med i kulissene her inne og syns det er spennende. Var her så mye før så det er liksom så hjemmekoselig her hehe... tre egg ja. Den er stilig, skal se det blir trillinger:)

Lykke til videre, kjenner den gode følelsen du har nå. NYT det. Gleder meg til fortsettelsen..

Skrevet

Nå ble jeg virkelig glad på dine vegne!!!!! Dette var gøy! Gratulerer så masse:-) Trodde ikke du var kommet så langt som til testing enda, men det er så mye som skjer her inne at jeg ikke klarer å henge helt med! Jeg tror nok Medrol var en medvirkende årsak til at jeg også satt med en positv test etter alle forsøkene. Og man kommer jo langt med tro ;-) Blir spennede å se hvor mange det blir nå da ;-) Ble så glad nå:-) Endelig har det lyktes for deg! Nyt lykkerusen!

Skrevet

Gratulerer så utrolig mye!!!!!! Nå blir det spennende å se hvor mange det blir :-)

Skrevet

Gratulerer så mye med graviditet!!

Lykke til på ul, det blir spennende å se hvor mange som har festet seg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...