Sjusak Skrevet 31. oktober 2010 #1 Skrevet 31. oktober 2010 Hei, jeg er i uke 34 nå, og har "vanlige", det vil si ikke vonde kynnere noen ganger i løpet av dagen. Men stort sett hver natt de siste to ukene får jeg en runde med skikkelig tak i magen, bare på høyre side. Det er sånn at jeg faktisk ikke klarer å bevege meg, snu meg etc, og er såpass vodt at første gangen var det flash-back fra forrige fødsel, en sånn " det er dette jeg går til ja" følelse. Kynnere skal jo liksom gi seg om man skifter stilling, men det klarer jeg altså ikke. Det er ikke gjenntagende, men ett sånn tak, men det varer gjerne i noen minutter. Noen som har lignende?
Hera_75 Skrevet 31. oktober 2010 #2 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg er i uke 33 og har i et par uker nå opplevd vonde kynnere om natten.. kan våkna av at det er vondt. Har som deg bare smerteløse kynnere på dagen.. Spurte jordmor om dette, hun foreslo at det kanskje er slik at på natten er kroppen helt uforberedt på kynneren, mens når man er bevisst, og kjenner at den kommer, så sørger kroppen selv for å "smertestille" kynneren.. synes dette hørtes litt merkelig ut, men hva vet jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå