Drømme Stress ned-mamma Skrevet 31. oktober 2010 #1 Skrevet 31. oktober 2010 ..akkurat som (ikke) bestilt... Verken soppen eller influensaen er over, så dette blir noen koselige dager..... fy f***
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #2 Skrevet 31. oktober 2010 Ja, må ikke glemme at jeg får lov til å feire 2-års jubileum uten p-piller, med mensen isteden for positiv test..eller kul på magen! Også fikk jeg nyheten i går om at et vennepar av oss er nå gravide... To surrehuer som for alt i verden IKKE BØR FÅ BARN...men joda..de får..alle skal få. Bare ikke meg. Men seriøst.. Etter jeg kasta pilla så har sånn ca 90% av vennene våre "unfanget" og gjerne født i mellomtiden. Føler meg som et meget bra koneemne i dag ja.. Er bare så møkkalei den forbanna mensenen.. Det er så vondt og jævlig og ekkelt og ødelegger 5 dager i mnd for meg. VIL IKKEEEEE!!
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 31. oktober 2010 #3 Skrevet 31. oktober 2010 ÆÆÆÆÆÆSJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så utrolig kjipt! Dette vakke no hyggelig lesning på morgenkvisten nei. Du har min fulle sympati i disse influensa/sopp/ikkegravid/TR/udugeligevennersomergravide-tider!!! Er det ikke typisk! De som virkelig strever og gjør alt riktig blir skuffa igjen og igjen. Mens det som ikke skulle vært foreldre i det hele tatt blir gravide bare de ser på hverandre! Du får dra ut og kjøpe masse snop til alle skremmende barn som dukker opp på døra di, for dermed å låse døra og sette deg godt til rette i sofan og spise alt sjøl:) Det hjelper for en stakket stund iallefall. Jeg tror du er ment å ha augustbarn, så neste pp er din pp!!! Krysser fingrene så det svir for deg! Jeg lever ffremdeles i uvitenhet. Her skulle også TR dukka opp idag, og jeg fikk negativ test i går, så nå er det bare å vente og se.
Vi2+1?19 pp Skrevet 31. oktober 2010 #4 Skrevet 31. oktober 2010 Ho kom her og:( Etter 1 uke med masse symptomer så var forventningene skyhøye. Men det var vel pergoen det da som lagde alle gravidsymptomene. Da går jeg over i pp nr ørten... :,-( Rødvinsglasset er tatt frem og setter straks på en film for å tenke på noe annet. Klem til deg Drømme stress-less, tror jeg vet litt hvordan du har det. Jeg fikk akkurat vite at noen i vennegjengen venter sitt tredje barn på 5 år- ikke planlagt- bare oops! Jeg vil og!!! ....:-(
Therese ❤️ 3 ønsker å bli 4 ❤️ Skrevet 31. oktober 2010 #5 Skrevet 31. oktober 2010 Huff da.. Dette var trist lesning ja... Hadde virkelig håpet det skulle klaffe for dere denne pp... Det er som de sier, de som ikke fortjener et barn blir gravide med en gang, mens de som VIRKELIG fortjener det og planlegger alt sånn at alt skal være tilrettelagt et lite barn, de sliter som bare det.. Jeg har også venner som har blitt gravide på første pp.. Mens jeg og samboeren har vært sammen i 8 år å skulle vente til alt var tilrettelagt før vi skulle begynne prøvinga, så fikk jeg vite at jeg hadde endometriose og at det kan bli vanskelig for oss om ikke kanskje umulig å få barn.. Blir så irritert over hvor utrolig urettferdig ting er.. Håper virkelig det klaffer for dere snart! Dere fortjener virkelig en spire nå! Har dere snakket med lege ang ivf? Du har sikkert rådført deg med alle du kan ang dette fra før, men tenkte jeg skulle spørre, for dere er jo gode kandidater vil jeg tro..
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 1. november 2010 #6 Skrevet 1. november 2010 ÅNEIIIIIII!!! Så surt! Må være skikkelig frustrerende for deg dette! Ble utrolig lei meg på dine vegne. Men du, er syklusen din bedret seg nå i forhold til før? Oftere el? Ha riktig god bedring. Håper du snart kommer deg et skritt videre. Stooor trøsteklem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå