pittbull*fødeklar* Skrevet 31. oktober 2010 #1 Skrevet 31. oktober 2010 I går hadde jeg en runde i sengehalmen med min kjære noe som jeg håpet på at skulle resultere i fødsel... men den gang ei... resultatet ble kraftige, regelmessige kynnere hvert 10 min ca... i noen timer i går kveld... Skulle en tur å besøke mor og far... de bor rett ved sykehuset... så for å være på den sikre siden tok vi med oss fødebagen... men dessverre så måtte vi reise hjem istedenfor på sykehuset... Har hatt et par netter denne uka hvor jeg har sovet ganske bra, men jeg har fortsatt vondt når jeg snur meg og må opp å tisse x antall ganger... selv om det er andre som er nærmere termin enn meg så er jeg ganske så lei av å gå å vente fordet... nå har jeg prøvd det meste, men ingenting har fungert... noen som har et godt råd som kanskje kan få litt fortgang i ting???
Ziz Skrevet 31. oktober 2010 #2 Skrevet 31. oktober 2010 Kjære deg... Jeg vet alt om å være utålmodig, men du må roe det ned og ikke stresse deg opp til fødsel. Babyen din kommer når hun/han er klar for det
Miessi Skrevet 31. oktober 2010 #3 Skrevet 31. oktober 2010 Helt enig med Ziz***fødeklar*** Jeg er også utrolig utålmodig men man må bare smøre seg med tålmodighet.
:o) :o) :o) Skrevet 31. oktober 2010 #4 Skrevet 31. oktober 2010 Når har/hadde du termin egentlig? Min erfaring er at jo mer du stresser, jo lengre tid tar det før fødselen starter... Det fikk jeg erfare i forrige svangerskap. Styrte på fra morgen til kveld med husvask, innviterte til middagsbesøk, julegaveshopping, spiste tung mat... U name it! Først den dagen jeg roet ned og slappet av hjemme, bestilte pizza og bare koste meg... DA startet fødselen tidlig neste morgen! Så denne gangen skal jeg bare ta det som det kommer... Prøv heller å skjemme deg litt ekstra bort denne tiden før småen kommer med f.eks sofakos foran tv; God mat, masse godteri og noen gode filmer/serier:) Kanskje du kan begynne litt med juleforberedelser? Bake litt, lage noe julepynt.. (Hvis det er noe du liker da.. Eller bare treffe venninner for kafèbesøk eller liknende. Altså, forstå meg riktig! Jeg skjønner godt at du er DRITTLEI, (Om noen måneder er det kanskje jeg som trenger litt trøst, når jeg går og venter og venter på at ting skal skje;)) men bare prøv å ikke stresse deg opp.. Da føles det som det aaaaaldri skjer noe;) Lykke til!
CHC Skrevet 31. oktober 2010 #5 Skrevet 31. oktober 2010 Huff. Har drevi på å prøvd alt siste uka jeg også. Termin 10 nov og er rett og slett dritt lei nå. Men ikke noe funker her heller. Prøvd det meste. Så nå har jeg bestemt at jeg skal late som jeg ikke er gravid denne uka som kommer. Ikke tenke på fødsel el noe sånn. Håpe det setter i gang noe =o) Lykke til!!!
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 31. oktober 2010 #6 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg er nå 3 dager over og har det på samme måte. Prøver jo å ikke stresse, men det er jaggu ikke lett! Sex virker likt som deg her og; masse kynnere i løpet av natten eller morgenen, iblant regelmessig og litt vonde. MEN de går over igjen. Kanskje det er nettopp det at vi må slappe bedre av som er tingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå