Gå til innhold

Reiser inn på sykehuset snart..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har plutselig hovnet opp kjempe masse. Gikk på vekta og den viste 5 kg mer enn den gjorde hos jordmor for bare 1 uke siden. Beina og henda mine er så hovne at de er helt blanke, og jeg er hoven e ansiktet. Når jeg var hos jordmor sist uke sa hun at blodtrykket mitt var noe høyere.

Jeg hadde svangerskapsforgiftning sist jeg gikk gravid, og ble satt i gang da jeg rundet 37 uker. Er nå 38+5 og er veldig spent og urolig for om det er samme runden denne gangen. Uff..

Kjenner jeg gruer meg skikkelig. Merker at det er noe som ikke helt stemmer. Blir livredd for den lille gutten min, vil bare ha han ut så jeg kan passe på han her ute.

Har time kl 10.00.

Hvis det skulle vise seg at dem setter meg i gang, hvordan gjør dem da hvis jeg skulle være moden? Sist gang var jeg ikke moden og fikk da modningsgele og da startet det av seg selv. Men hvis jeg allerede skulle være moden, hvordan gjør dem det da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse lykke til.

Jeg ble satt igang med drypp.

Skrevet

Uff jeg vil ikke ha drypp...

Skrevet

Tror kanskje de gir deg modningspille selvom du er moden...

Men ikek fokuser på det værste enda..

Tenk på at det viktigste er at du og babyen har det bra..

Lykke til

Skrevet

Nå er jeg hjemme igjen etter sjekk. Og GUDSKJELOV var det ikke svangerskapsforgiftning! :) Men jeg driver og modnes, for det var litt blod i urin. Jeg er 1 cm åpen og ganske moden. Dessuten så var det noen smårier jeg hadde mens jeg lå med CTG.

Ho sa at jeg har hovnet opp fordi fødselen er nært forestående! :) Åååh tenk om jeg føder snart! Gudameg så morsomt!

Så nå skal jeg vaske huset, gå tur, lure gubben i seng og spise noe sterk mat :) Nå skal han UT! :)

Skrevet

Hurra! Så "koselig" lesning! Det var så fantastsik å høre at alt var bra :D Lykke til! :)

Skrevet

Så bra å lese at alt er i orden. :) Misunner deg kjempe masse for at du snart er i mål, skulle ønske mageboeren min også tenkte det samme som din. Ønsker deg lykke til :)

Skrevet

Miessi *Fødeklar* hvor lenge har du igjen? Har ikke du og jeg termin omtrent samtidig? Håper virkelig vi får dem ut snart. Begynner og bli mektig lei. Men utrolig morsomt å få høre hvor nærme mål man er. :) Ååh det blir noen spennende dager fremover. :)

Tenk snart skal jeg få holde gutten min :)

Skrevet

Jeg har termin dagen før deg, er 38+6 idag. Eller jeg har termin egentlig den 9. nov som er UL termin og mens termin som jeg følger som er den 10.nov. Utålmodighet råder her også, har så utrolig lyst å bare presse han ut, men det er sikkert ikke så lurt. ;) Hadde hele tiden forbered meg til en oktober baby, men det ser dårlig ut. Det skulle ikke vært lov av jordmødre å si at babyn sannsynligvis kommer før tiden. Håper neste uke er våres uke, hvis ikke så går jeg på veggen snart..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...