Gå til innhold

DAGER IGJEN - SØNDAG 31.10???

Anbefalte innlegg

Skrevet

-3 dager her og er skrekkelig sprekkeferdig og utålmodig. Kvalm av svisker, ananas, bitter lemon og graut med kanel er jeg også. Sex er tiltak, selv om det er den koseligste delen av "prøvinga".

Vil føde...NÅ!

Hvordan er det med dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her er det 19 dager igjen! føler meg helt klar for å føde nå men ser ingen tegn til fødsel i de nærmeste dagene :(

Er blitt drit sliten av å vente. Klarer ikke sove, hvile, slappe av eller noe av husarbeidet. Har ikke krefter til noen ting.

Som du sier ...... vil føde NÅ !!!

Skrevet

.. gjentar, vil føde nå!

10 dager igjen. Kvalm av kanel, generelt kvalm, dårlig/ingen søvn, vi lengter etter å møte baby piken, jeg savner en rå treningsøkt og å få kroppen min tilbake, ja i det hele tatt... vil gjerne føde nå

Skrevet

10 dager igjen her også! :)

Skrevet

14 dager igjen her...

dytter på denne... vil føde nå.. !!

Skrevet

Ingen dager igjen :) Har termin i dag, men ser ikke ut til at det skjer noen pokkers verdens ting. Blir gal snart.. Vil ha henne ut! :)

Skrevet

59 dager igjen, og jeg er også kvalm, hatt mensmurringer og vært småuggen i et par dager. Kastet opp igår mårrest. Det bør gå over. Orker ikke å gå sånn i 8 uker, og iverstefall 10 uker til. Satser på at det bare er for en periode, som med det meste annet i svangerskapet ;)

Skrevet

18 dager igjen enda her, blåser masse fødestøv til dere som er oppå termin ;) *blåååååse*

Skrevet

34 dager igjen :D tiden går fort ;)

har planer om å pakke fødebag en av de første dagene :)

Skrevet

jeg har 65 lange dager igjen. gått å kastet opp i et par uker, bare jeg bøyer meg. så kaster jeg opp.!

klarer maks å sove et par timer om dagen. så blir små lurer utover dagene.

og hormoner som løper løpsk. hehe men med all sytingen er det kos. men syns han godt kan komme et par dager før termin :P

Skrevet

Jeg er dagens "vinner" så langt.... fem dager over terminen i dag - og begynner nedtellinga til igangsetting neste søndag!

Skrevet

18 dager igjenn til den 18. :) men skal gjøre ALT for å få han ut før! helst i kveld! :) hihi

Skrevet

47 dager her! 1 uke igjen til man offisielt er HØYGRAVID:D selv om SF-målet mitt har vært langt over gjennomsnittlig høygravid mål på de tre siste målingene.... :P GLEDER meg til å treffe den lille, og nå er det jo slettes ikke lenge igjen=)

Skrevet

45 dager igjen. Og i grunnen helt greit det kjenner jeg i dag. :)

Begynner å få panikk for å ikke rekke julegavene før jul. Må ta det med en gang, i tilfelle hun kommer før tida, eller drøye det, for jeg KAN jo rekke det etter hun er kommet, men da kommer hun sikkert på overtid... :) Er vel bare å sette i gang. :) hehe.

Skrevet

- 4 dager og i ferd med å gå på veggen! Trodde det var no på gang da jeg hadde rier i går kveld og natt, men jammen dabba det ikke av i dag tidlig, og nå har jeg bare en kynner i ny og ne... Dette er jammen en tålmodighetsprøve;)

Skrevet

40 lange dager igjen her.. Offisielt høygravid da! Bedre enn ingenting ;)

Skrevet

2 dager igjen : ) Men ingenting som tyder på at noe er i gjære nei... Lei av å vente nå...

Skrevet

5 dager over termin også...og har ennda ikke fått noen overtidskontroll...Blir sprø snart!!!!Har kynnere,men det hjelper jo så lite!!!!

Skrevet

25 dager igjen :):) men vil ha beibi om 15-20 dager jeg :P

Skrevet

21 dager igjen :)

...men regner med jeg går over termindagen...

Skrevet

42 dager. Snart høygravid...

Skrevet

24 dager igjen... har ikke tid til at hun skal komme denne uken hvertfall,jordmor sier jeg er klar,fikk forrige før,men selv om eg vil ha hun uuuuuuT,så må hun nok vente ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...