Happy87 Skrevet 30. oktober 2010 #1 Skrevet 30. oktober 2010 Har ikm en av de nærmeste dagene (vet ikke hvor lang lutealfasen min er) og føler mensen virkelig er på vei nå Kjempevondt i korsryggen og kvisene har poppet ut over natten..Fikk negativ test til morgen idag og mistet egentlig alt håp.. Det jeg lurer på er om disse symptomene også kan være symptomer på graviditet eller om dette er garantert at tanta kommer ganske raskt? Sist jeg hadde mensen uten p-pillene var for 8år siden så kan ikke si jeg husker hvordan pms-symptomene mine var.. Plis svar ærlig med meg, er det tanta som kommer?
CTLB Skrevet 30. oktober 2010 #2 Skrevet 30. oktober 2010 God kveld Happy87. Jeg har hatt en ganske stabil syklus etter jeg sluttet på pillen. Første pp følte jeg at jeg fikk mer akner og hadde god appetitt, men da dukket tr opp en dag på overtid :-( Vanligvis føler jeg smerte nederst i seteryggen og blir anspent i nakken. Føler meg oppblåst, og tydeligvis popper det ut akner noen dager før pms.. Så det er nok mye av de samme symtomene med pms og graviditet, (etter det jeg har lest hos mange andre som er gravid). Håper ikke jeg tar fra deg alt håp her nå, men det er vanskelig å si hva som er på ferde i kroppen vår. Krysser fingrene for at tanta ikke kommer til deg, og at testen blir positiv etterhvert ;-)
Happy87 Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2010 Takk for svar så sent på kvelden/natta...Jeg vet vel egentlig innerst inne selv at tanta er rett rundt hjørnet..Bare lurte på om noen i det hele tatt har opplevd dette som viste seg å heller være tegn til graviditet..Men kommer nok til å ta en test imorgen tidlig hvis tanta ikke kommer, for å være heeelt sikker..Huff det er mye rart man kan finne håp i:)
CTLB Skrevet 30. oktober 2010 #4 Skrevet 30. oktober 2010 Bare hyggelig ;-) Jaaa, jeg tørr ikke å kjenne etter noen symtomer lenger, for jeg har lett for å innbilde meg svangerskap.. He he.. Huff. Det er ikke så lett dette her. Men jeg har nok en del pms symtomper som er ganske lik graviditet, som man gjerne ikke har tenk over før, når vi ikke prøvde... Men når man prøver så kjenner jo man etter forandringer i kroppen og da er det lett å innbilde seg det ene å det andre. Ha ha.. Må le litt, men jeg har sett at jeg heldigvis ikke er den eneste ;-) Hvis du stresser så kan du forsinke mensen, så det er viktig å prøve å stresse ned å tenke på andre ting. Vet det er vanskelig, men det er viktig for kroppen. (mye lettere sagt en gjort)...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå