fru optimist Skrevet 30. oktober 2010 #1 Skrevet 30. oktober 2010 Det står i pakningsvedlegget at den ikke må fryse og ikke må over 25 grader. Har dere den i kjøleskapet når dere er hjemme eller er det slik som insulin at den ikke må være i kjleskapet igjen etter at den er åpnet? Og er det riktig at den må stå hele tiden, for det står det jo ikke noe steder...?
Endelig ny spire i magen Skrevet 31. oktober 2010 #2 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg hadde den i vesken hele tiden,( visste jo aldri hvor jeg var når alarmen ringte...hehe Om nattan sto den på nattbordet mitt. Jeg var ikke noe flink til å passe på at den skulle stå rett.... ( vet ikke om den skulle det heller) Det er som du sier den skal ikke inn og ut av kjøleskap. Lykke til
fru optimist Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2010 Takk skal du ha! Er så redd for å gjøre noe galt nå når vi endelig er igang. Har hatt den i kjøleskapet de to første nettene nå, men da dropper jeg det og så håper jeg at ikke noe er ødelagt.. Takk for svar!
TanteTroll Skrevet 31. oktober 2010 #4 Skrevet 31. oktober 2010 Hei! Mener det står i pakningsvedlegget at den oppbevares best stående i beholderen. Jeg har hatt den i veska i plastbeholderen, prøver å ha den mest mulig stående. Om natta har jeg hatt den i kjøleskapet hvis jeg er hjemme, men dette er i følge apoteket ikke nødvendig. Tror den skal holdes stående for at dosen skal bli mest mulig nøyaktig hver gang.
MK73 Skrevet 31. oktober 2010 #5 Skrevet 31. oktober 2010 Det viktigste er at den ikke skal fryses eller over 25 grader. Jeg oppbevarte min på nattbordet eller i veska/sekken, og prøvde å ha den stående mesteparten av tida.
AS-81 Skrevet 1. november 2010 #6 Skrevet 1. november 2010 hei,jeg har min i vesken i hele dag, og så på nattbordet om kvelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå