Gå til innhold

Hvordan oppbevarer dere Suprecur hjemme, i veska og på jobben?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det står i pakningsvedlegget at den ikke må fryse og ikke må over 25 grader. Har dere den i kjøleskapet når dere er hjemme eller er det slik som insulin at den ikke må være i kjleskapet igjen etter at den er åpnet? Og er det riktig at den må stå hele tiden, for det står det jo ikke noe steder...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde den i vesken hele tiden,( visste jo aldri hvor jeg var når alarmen ringte...hehe Om nattan sto den på nattbordet mitt. Jeg var ikke noe flink til å passe på at den skulle stå rett.... ( vet ikke om den skulle det heller)

Det er som du sier den skal ikke inn og ut av kjøleskap.

Lykke til

Skrevet

Takk skal du ha!

Er så redd for å gjøre noe galt nå når vi endelig er igang. Har hatt den i kjøleskapet de to første nettene nå, men da dropper jeg det og så håper jeg at ikke noe er ødelagt..

Takk for svar!

Skrevet

Hei!

Mener det står i pakningsvedlegget at den oppbevares best stående i beholderen.

Jeg har hatt den i veska i plastbeholderen, prøver å ha den mest mulig stående. Om natta har jeg hatt den i kjøleskapet hvis jeg er hjemme, men dette er i følge apoteket ikke nødvendig.

Tror den skal holdes stående for at dosen skal bli mest mulig nøyaktig hver gang.

Skrevet

Det viktigste er at den ikke skal fryses eller over 25 grader. Jeg oppbevarte min på nattbordet eller i veska/sekken, og prøvde å ha den stående mesteparten av tida.

Skrevet

hei,jeg har min i vesken i hele dag, og så på nattbordet om kvelden. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...