Gå til innhold

For likt?

ღPrinsesse&Prinsemammaღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Adine & Hermine evt Tomine. Vet man liksom skal styre unna -ine navn, men:) har falt litt for dem!!;-)evt andre forslag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker Hermine, og Tomine er helt herlig. Men det blir alt for likt ja!

Skrevet

fine navn-Hermine og Adine,de blir like likt som alle som slutter på a og har samme antall stavelser,så synnes de går fint sammen med andre ord.jeg tror man tuller litt mer hvis de begynner litt likt,f.e marte og martine,men at de slutter litt likt,så er det nesten litt lettere å bruke,slipper å huske liksom,hva var forskjellen til slutt;)det er litt av erfaring fra å jobbe i barnehagen;)

Skrevet

Jeg synes det blir for likt, pluss at for meg er Tomine et guttenavn med -ine slengt på..

-ine kan fort bli veldig likt Adine, men hvis du liker navn som ender på -e:

Natalie, Amalie

Andre navn som kan passe med Adine:

Isabel, Andrea, Iselin, Linnea, Mattea, Maria, Miriam, Elise/Elisa,

Skrevet

Jeg synes Hermine og Tomine er flotte navn, men for likt på søsken - hvis det er det du spør om.

Skrevet

Liker Hermine og Tomine veldig godt! Adine er helt ok. Ellers er Kristine et klassisk flott navn som ikke er så mye i bruk på småbarn nå for tiden :)

Skrevet

Takk for mange svar!:) vi har ei Adine, så vurdere Hermine til evt lillesøster. Men aner ikke kjønn før om noen uker:) guttenavn har vi nesten klart tro vi men værre med jentenavn. Så spørsmålet mitt var jo da om det er rart med søsken som heter Adine og Hermine....

Skrevet

Adine er så nydelig navn! Jeg uttaller Adine og Hermine med forskjellig trykk (klarer ikke å forklare hvordan) så da blir de egentlig ganske forskjellige. Men kanskje jeg har missforstått uttalen av Adine fullstendig.

Skrevet

Sommetiara: vi sier adine rett frem, så det blir ganske likt på utalen til Hermine.:) så vi får prøve å komme opp med noe annet da :) men håper flere svarer;-)

Skrevet

For like og for ulike sjangermessig, synes jeg :-)

Hva med Iris?

Skrevet

Syns kanskje de blir litt like...

hvorfor skal man styre unna -ine-navn?

Skrevet

Styre unna -Ine navn nettopp fordi vi har ei AdINE. :) for da blir det gjerne for likt på søsken. men liker så godt Hermine:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...