Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du et sted & kurs å anbefale? Tenker i så fall å starte i januar.. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi går på babyswim på hovseter, og trives veldig godt med det. Det er dyrt der, men forholdene er fine og instruktørene er flinke.

Skrevet

Lurer litt på det samme, bare at for oss må det være billig;p

Skrevet

Jeg ser at treningshuset.no har noe tilbud, de har til og med 40% avslag på babysvømmin, og det blir da omtrent 1500 kr:)

Skrevet

Jeg tror at Majorstua skole har babysvømming. Jeg kjenner ingen som har vært der da, men tror det skal være ok der. Tror kanskje prisen ligger på ca 800 kr.

Det ble mye tror, men jeg har ikke videre kjennskap til det stedet. hehehe

Skrevet

www.barnivann.no

Vi svømmer på vestli skole :)

Skrevet

Vi gikk med førstemann på Bislet bad. Utrolig fine fasiliteter! Det var m badenymfene;-)

Skrevet

Vi bader med "barn i vann" (www.barnivann). Er veldig fornøyd med det. Jente nr 2 begynner i januar.

10 ukers kurs koster kr 1400

15 ukers kurs koster ca kr 2100 (tror jeg)

Men jeg har erfart at instruktør har ALT (mye!) å si. Vi har en kjempeflink gutt (mann) nå. Av og til er det vikar og da er vi ikke alltid like fornøyd, men det er vel smak og behag?

Skrevet

Instruktør er det viktigste. Vi har prøvd ulike,instuktører og selskap, men vært mest fornøyd med mandagskursene til "barn i vann" på Kantarellen.

Skrevet

Tingelin78: Moro det du skriver der, for når vi har hatt den kurslederen (mandager på kantarellen) som vikar har ikke vi vært så fornøyd... :)

Smak og behag i alle fall da!

Skrevet

hehe, må være hva man er vant til.

Jeg har ikke likt vikarene vi har hatt, men kan jo være fordi vikarer ikke kjenner barna. Eller smak og behag;)

Har også gått et annet sted, men der var det så blandet alder at vi følte det var slitsomt og fikk lite utbytte av det. Greit for de største barna, men ikke for de små.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...