Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva drive dere på med for at tiden skal gå fort i permisjonstiden?

eg har bare 2 dager igjen på jobb siste arbeidsdag er tirsdag 2.nov er i uke 36 då,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør siste innspurt av handling og "bygger rede" her hjemme. Finner frem ting fra 2 åringen som kan brukes igjen, setter istand vugga, vasker sengetøy etc.

Samt bruker litt tid på cafe med venninner som er i turnus.

Skrevet

Jeg går i uke 38+2 og har gjort masse på den tiden jeg nå har gått hjemme...

Jeg har baka kaker og lagt i fryseren for all besøket som vi får når vi kommer hjem fra sykehuset, strikket meg et skjerf, har pakket fødebaggen min 3 ganger tror jeg.. hehe:) og nå broderer jeg på en juleduk og har to julestrømper jeg skal sy og brodere ferdig før desember:)

Jeg regner ikke med å bli ferdig med all broderingen før vesla vår kommer, men jeg har funnet noe som vil okkupere meg for en stund fremover.. så slipper jeg å tenke ut nye ting hver dag som jeg kan drive med for å få tiden til å gå... :)

Jeg prøver også å sove litt om dagen, et par timer eller sånn, også gjør jeg litt husarbeid og smårydder og pusler litt rundt omkring her i huset..

Har også i det siste vært litt opptatt med å prøve å finne noe som kan hjelpe til med å få litt fortgang i tingene, men forløpig så har ikke det lyktes:)

Skrevet

lure litt på hva eg skal finne på de 4 ukene eg er hjemme?

eg skal lage noen kaker men hva mer skal eg finne på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...