Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #1 Skrevet 30. oktober 2010 Og da jeg leste et innlegg der de fleste sa at de ikke var så veldig aktive her lenger, tenkte jeg "Jammen hvorfor?". Men nå skjønner jeg det - det er jo helt umulig å bruke datamaskinen mens barnet er våkent! Ikke bare må man passe på hele dagen, men også blir babyen helt hyper når han ser dataen. Her om dagen fikk småen trykke på knappene mens dataen var på, og plutselig hadde han snudd hele skjermbildet opp-ned! Det var siste gangen, for å si det sånn
Gjest Kira06 Skrevet 30. oktober 2010 #2 Skrevet 30. oktober 2010 Haha, gjett om jeg kjenner meg igjen i det:) Var super aktiv på Småtroll 0-1, og synes det virket som om det var lite action her. Men har selv nå også kun muligheten til å titte innom på kvelden. Som du sier, ser vesla pcen så SKAL hun leke med den. Så da er det bare å legge den bort så lenge hun er våken*s*
Gjest eelis+kian Skrevet 30. oktober 2010 #3 Skrevet 30. oktober 2010 Hei Kira Ser nå at jeg var anonym, og det var jo ikke meningen, hehe. Hvordan går det der borte?
Gjest Kira06 Skrevet 31. oktober 2010 #4 Skrevet 31. oktober 2010 Så hyggelig at det var deg da:) Her går ting faktisk veldig bra, spesielt i dag når jeg våknet til tomt hus. Den lille har vært på overnattingsbesøk hos mine foreldre, mens mannen min og jeg var på kino-date i går. Det er LENGE siden det*s*. Ellers føler jeg at barnehagen går ganske bra. Var jo ting jeg stusset litt på der i begynnelsen, men tror det mest var fordi jeg synes det var litt fælt å levere henne der. Så når jeg skulle hente henne på fredag, skjedde noe litt morsomt. Hun kom bort til meg for å gi meg en klem da jeg kom, men når jeg sa at nå skal vi dra hjem, da krabbet hun fort ned fra fanget og mot puterommet. Hun skulle ikke være med hjem nei! Lot henne leke der i noen minutter før jeg hentet henne, og hun spente seg i bue og skrek når jeg løftet henne opp. Så det tar jeg som et tegn på at hun trives i bhg:) Hvordan går det med Kian der? Har han forresten begynt å gå enda?
Gjest eelis+kian Skrevet 31. oktober 2010 #5 Skrevet 31. oktober 2010 Åååh, deilig med en kjærestekveld da! Viktig å ta vare på hverandre også, hehe. Kian skal sove hos pappaen sin i natt, så får jeg en kveld for meg selv. Det skal bli godt! Jo, her går alt veldig fint. Kian stortrives i barnehagen, han vil heller ikke dra hjem når jeg kommer for å hente han. Han er storfavoritten blant de andre barna, særlig en av guttene der er veldig glad i han. Han bruker å stryke han over håret og si "Han Kian e min!", så utrolig søtt :-) Det er så fint når de trives i bhg, alfa og omega for at mor skal ha en fin dag også, hehe. Kian tok sine første skritt uten støtte da han var 11,5 mnd (mens jeg lå og sov på sofaen, er ikke det typisk?), så nå er han en racer! Han nesten løper når han ser noe han vil ha, og det er veldig morsomt. Enn snuppa di da?
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 31. oktober 2010 #6 Skrevet 31. oktober 2010 Jepp, og sånn har jenta vår vært siden hun var omtrent 6 mnd gammel. Hun var helt facinert av pc'n, og ble sur hvis jeg gikk og satt meg ved pc fremfor å ligge på gulvet sammen med henne. Hun har fått sittet på fanget og trykket på tastaturet og det er ikke måte på hva hun har fått til. Nå er pc bruken mest forbeholdt til kveldene, etter at hun har lagt seg... eller nå hun tar formiddagslur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå