Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #1 Skrevet 30. oktober 2010 Jeg har kun ett barn, h*n er 6 måneder. Jeg har skjønt at det er vanlig blant foreldre å sende julekort med bilder av barna. Jeg har ikke lyst til å gjøre dette... Jeg har ikke så mye familie selv, men har jo mange venner jeg kan sende til. Men jeg vil bare ikke, jeg er ikke av den typen som sender julekort og gjør sånne ting. Det handler heller ikke om penger, for det har jeg nok av. Svigermor kan ikke skjønne dette, hun maser og maser. Hun sier hun skal gjøre det FOR MEG hvis jeg ikke vil gjør det selv?!? For ett mas, er det sååå viktig for noen dette med julekort med bilder? Jeg blir helt satt ut. Jeg er langt i fra en lat person, jeg bruker mye tid på å ta bilder av babyen min. Jeg har en egen minnebok og mye andre ting. Men julekort er ikke helt min greie. Dette innlegget er bare ment som en utblåsning fra min side. TAKK
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #2 Skrevet 30. oktober 2010 Det er ditt barn, og du bestemmer hva du ønsker å gjøre med julekort. Hvorfor ikke bare si at svigermor gjerne kan få lov til å ta et bilde av barnet, og lage sine egne julekort av det? Som hun kan sende til sine venner....
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #3 Skrevet 30. oktober 2010 Svigermødre kan virkelig være et mareritt noen ganger! De skjønner ikke helt hvor grensa går tydeligvis.. DU BESTEMMER, la deg ikke overkjøre i denne, hvis det er viktig for deg! Gjør du som hun vil, skjønner hun at du er villig til å skifte mening en annen gang også! Min kjære svigermor ringre HELT SANT annenhver dag når jeg gikk gravid, fordi jeg måtte jo skjønne at jeg måtte be om KS. Aldri verden om jeg greide å føde et barn, jeg som bare veide 52kg... Jeg sa gang på gang at hvis det var noe problem ville de nevnt dette på sykehuset, (var på kontroll 3 dager i uken på ul, grunnet liten baby) Hun ringte til og med til min mor flere ganger for å diskutere "NÅR SKAL DU OG DATTERA DI FORTSÅ AT HUN HAR FOR LITEN KROPP TIL Å FØDE!!??" haha...
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #4 Skrevet 30. oktober 2010 23:23: regner med at du fødde normalt? Hva sa svigermor då da? he,he;)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #5 Skrevet 30. oktober 2010 Har det slått deg at hun er superstolt av barnebarnet, og har lyst til å vise ham til alle? Jeg skjønner henne godt jeg
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #6 Skrevet 30. oktober 2010 Hva sier faren til barnet? Klart slekten vil se babyen. Har dere sendt ut takkekort med bilde?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #7 Skrevet 30. oktober 2010 23.51: Det ble bestilt KS under fødselen, for baby var forferdelig stressa og full av feber.. Men det gikk faen i meg tror jeg, 15 min senere var babyen ute på normalt vis! Hah! Men svigermor tar det fortsatt opp, snart 4 år senere at hun hadde aldri i verden trodd at det skulle gå.. Faens dame:P
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #8 Skrevet 31. oktober 2010 til 23:59. Det er jo mitt barn, og jeg bestemmer vel om jeg vil sende ut kort med bilder eller ikke? Hvorfor mase?! Hun kan sende ut sine egne kort. hi
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #9 Skrevet 31. oktober 2010 til 00.04 Faren bryr seg ikke. Slekten er ikke stor.. Så de som vil se barnet har sett barnet og de kan se barnet når de vil... Vi sendte takkekort iforbindelse med fødsel og dåp, med bilde!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå