Gjest Lenchen J98, J08 Skrevet 30. oktober 2010 #1 Skrevet 30. oktober 2010 Jeg er gravid, for fjerde gang. Jeg testet positivt i dag morges. 2. august mistet jeg min lille spire. Jeg var da 14 uker på vei, og sorgen var stor. Nå kan jeg endelig glede meg over en ny liten en på vei, den satt på 2. forsøk Håper virkelig at denne lille skapningen klorer seg godt fast der inne, og kommer ut og bli mitt 3. og siste barn Og på fredag skal jeg gifte meg Jeg er i lykkerus
Peispå! Skrevet 31. oktober 2010 #2 Skrevet 31. oktober 2010 Åhhh, så fantastisk. Ble så glad når jeg så du var gravid igjen. Vet hvor tungt det er å miste... Jeg fant også ut at jeg var gravid igjen i forrige uke, så vi får krysse fingrene begge to for at det holder helt til mål denne gangen:-) -Gifte seg også! - Skal si du får ei begivenhetsrik uke. Lykke,lykke til, håper du får en fantastisk dag!
paper Skrevet 31. oktober 2010 #3 Skrevet 31. oktober 2010 FANTASTISK-GRATULERER MASSE MASSE!!! Jeg mistet selv for ca nesten 2 år siden 15uker på vei:) Deretter i jula sist, ca 8u mistet jeg og. Denne gangen har jeg deilig og riktig følelse av at dette SKAL gå fint, er i min 9.uke nå og har massevis av gode tegn på graviditeten:) Giftet meg selv for 2 uker siden også.. Lykke til videre, med både graviditet og bryllup!! SÅÅ MORO FOR DEG!!
Gjest Lenchen J98, J08 Skrevet 31. oktober 2010 #4 Skrevet 31. oktober 2010 Tusen takk dere Alle de beste ønsker til dere også
fruen & frøet [24.05.11 jente] Skrevet 1. november 2010 #6 Skrevet 1. november 2010 Hei Lenchen Jeg lurer på om du og jeg hadde litt kontakt da vi begge var gravide i 07. Kan det stemme. Jeg har nytt nick...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå