lillepluto Skrevet 30. oktober 2010 #1 Skrevet 30. oktober 2010 eller kan man kjenne noen forandring nedentil som tilsier at man er blitt moden`??
bassegutten Skrevet 30. oktober 2010 #2 Skrevet 30. oktober 2010 "menssmerter" er nokså vanlig tegn på at det modnes trodde jeg Har du hatt mye av dette mot slutten, er det som regel grunnet modning:)
Frk Marge Skrevet 30. oktober 2010 #3 Skrevet 30. oktober 2010 Lurer egenlit litt på det samme Er min nr 3 dette her, men kan ikke huske fra de andre siden det er lenge siden.... Men om du har rett, Fnugget, så er jeg overmoden nå lol Har gått med mensmurringer i et par uker nå nemlig
mammac m/spire nr.3 Skrevet 31. oktober 2010 #4 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg trodde også disse mense¨smertene var tegn på modning.(hatt de on-off i 1 mnd)Men jeg fikk en falsk alarm forrige uke og var på kk.Jordmoren som sjekket meg sa at jeg ikke hadde så mye som en cm åpning og at jeg ikke var moden i det HELE TATT...Det var nedtur.. så dessverrre så er det ikke sikkert at man merker modningen nei:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå