Lykkeliten 2 Skrevet 30. oktober 2010 #1 Skrevet 30. oktober 2010 Her er snuppa 2,5 mnd og jeg lurer på om det er tenner på gang.. Hun gnager på hendene sine, sikler mer enn før, og er sutrete. Tenker jeg skal kjøpe dentinox på mandag, og se om det hjelper litt når hun gnager så fælt på hendene sine. Hvor gamle var deres barn når de begynte med tenner?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 30. oktober 2010 #2 Skrevet 30. oktober 2010 Det er helt vanlig at babyer på den alderen der sikler og gnager på hendene sine uten at det trenger å bety tenner- de har jo et enormt sugebehov og sutter og gnager på det de kommer over stort sett;) Gjennomsnittlig alder for første tann er 6-8 mnd, men noen får det før også (størstejenta mi var 3,5 mnd f.eks)
_Løvemamma_ Skrevet 30. oktober 2010 #3 Skrevet 30. oktober 2010 Jenta mi begynte å klø da hun var 2 mnd. HS lo av meg da jeg sa at jeg trodde det var tenner på vei, men da hun var 4 mnd så kom det sannelig to tenner Det var de hun var plaget mest med, slet med å sovne de siste 3 ukene før de kom, og måtte bæres i søvn i bæresjal hver kveld. Og det tok laaaang, tid, stakar.. Nå har hun 7 tenner, nr 8 på vei, og hun har hatt mye midre plager med de 5 siste
Lykkeliten 2 Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 31. oktober 2010 Takk for svar .. ja, det er jo veldig individuelt når de får tenner så det er jo ikke umulig da hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå