Gjest Skrevet 30. oktober 2010 #1 Skrevet 30. oktober 2010 Er ikke helt inn i forkortelser dere bruker her inne, men det kommer vel. hehe. Hadde forventet mens i dag. Utålmodige meg tok en cb test torsdag - neg, fre - trodde den var svak pos, i dag - neg. Fortsatt ingen mens eller normale tegn på at mensen er nært forestående. Hatt menssmerter siden onsdag og stikkninger i lysken, slik jeg hadde da jeg ventet sønnen min. Andre som har testet neg for så å teste positivt? Er eller på klokka når mensen skal komme. 26dagers syklus. Lurer også på en ting til. Hvordan endre nick. Har ikke vært her siden jeg gikk med sønnen min og to har blitt tre vil bli til fire:-)
katrineev Skrevet 30. oktober 2010 #2 Skrevet 30. oktober 2010 ikke så reser på forkortelser jeg heller men komemr seg etterhvert nick kan du vel skifte inne på din egen side øverst i den oransje ruta til venstre her tror jeg. elelrs så får du ha lykke til med testinga gi det noen dager du å test igjen å se
Vår-tur-snart? Skrevet 31. oktober 2010 #3 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg kan i alle fall hjelpe deg med forkortelsene: http://www.barnimagen.com/forum/thread/141111321 Ellers så er jeg selv frustrert i dag etter å ha ventet snart en uke på TR og hadde store forhåpninger selv om jeg hadde negative tester, men i dag ser det ut til at den virkelig kom, ja.. Hmmm får du ikke ordnet nicket på innstillingene på din side?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå