Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #1 Skrevet 30. oktober 2010 Har hørt om noen som har gjort det.. Er det ikke litt upraktisk? Vaskemaskina her går store deler av dagen, og kan da ikke stelle baby på vaskemaskina mens den går?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #2 Skrevet 30. oktober 2010 Bruker det ikke selv, men hos besteforeldre blir ofte vaskemaskina brukt som stelleplass.. Det blir da ganske fort for liten stelleplass, så vil ikke anbefale det hjemme...
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #3 Skrevet 30. oktober 2010 Vi bruker toppen av vaskemaskinen som stelleplass til babyen. Da vi ikke har veldig stort bad, så et stellebord blir litt trangt. Vi har tørketrommelen ved siden av, så oppå den står det bleier, våtservietter, kremer og en liten boks med kluter, ammeinnlegg, temp måler + + andre små ting. Og på vaskemaskinen er stellematta. Det går helt fint, selvom maskinen går ofte her å... Lillemor gjør seg ikkeno av lyden. Men jeg pleier å vente 2 - 3 min om bleieskiftet ender midt i den mest bråkete fasen der hele maskinen rister.. Å er det hast så tar jeg bare å skifter bleia et annet sted
Trollemor75 Skrevet 30. oktober 2010 #4 Skrevet 30. oktober 2010 Vi brukte det i over 1 år (deretter flyttet vi), det gikk veldig fint. Vi hadde god plass, da vaskemaskin og tørketrommel var med siden av hverandre, og satt stellematte på toppen. Jeg hadde laget en "stelleseksjon" med hyller ved siden som rommet bleier, kluter og stelleprodukter. Det går fint å stelle en baby når maskinen går, men jeg skiftet på gulvet hvis det var sentrifugering på gang. Var bare å ta stellematten et annet sted. Jeg syntes høyden var perfekt og hatet stellebordet vi fikk i en overgangsperiode etter flyttingen, det var altfor høyt og ubekvemt. Ble aldri komfortabel med ordningen.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #5 Skrevet 30. oktober 2010 Vi har brukt det til begge barna våre og det fungerer utmerket her iallefall :-) Har en god polstret stellematte oppå og de bryr seg ikke om maskina går
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #6 Skrevet 30. oktober 2010 Jeg gjør det. Har lite bad, så det er veldig praktisk faktisk! Gjør ingenting om maskina går!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #7 Skrevet 30. oktober 2010 Bruker toppen av tørketrommelen! har en kommode på badet med skuffer som jeg egentlig brukte som stellebord men fant ut at det var bedre å legge matta på tørketrommelen pga bedre vinkel;)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #8 Skrevet 30. oktober 2010 Gutten er snart ett år og vi har alltid brukt toppen av vaskemaskina. Her stelles han uansett om den går og om den sentrifugerer. Funker kjempebra. Han er av og til litt utålmodig på stellebordet, men synes det er spennende når maskina går så da er han alltid stille - lurer på hva som skjer... :-)
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #9 Skrevet 30. oktober 2010 Noen med barn på noen måneder over året her som bruker toppen av vaskemaskina da? Her har stellet blitt gjort på gulvet, men nå er det for kaldt iallefall på morgenen.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #10 Skrevet 31. oktober 2010 Vi gjør det.ikke noe problem.Vi har stellebord nede på badet men har vaskerom i andre etg og der kjøpte jg en sånn ikea plaststellepute og la oppå vaskemaskina.De får du kjøpt trekk til også.Veldig praktisk så slipper vi gå ned hver gang vi skal skifte.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #11 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg brute vaskemasinen og ser ikke noe problem i det.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #12 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg har brukt det en liten stund og det fungerte veldig bra. Vaskemaskinen kunne settes på pause, så den trengte å ikke å gå når jeg stelte. Men jeg endte opp med å stelle på gulvet istede, med en aktiv krabat så syns jeg det var best på gulvet. kjøpte stellebord til nr to, men stelte på gulvet der også. Stellebordet ble brukt til alt annet enn å stelle på.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #13 Skrevet 31. oktober 2010 Vi bruker stellebord, men kunne godt brukt vaskemaskina for der er det en pauseknapp...heheh...praktisk ;D
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #14 Skrevet 31. oktober 2010 Hvorfor kan du ikke bruke den mens maskinen går, er ikke maskinen din stabil? Jeg brukte i 2 år, hadde selvfølgelig en tykk stellematte liggende oppå den da. Spesielt når de var babyer syntes de det var flott hvis maskinen sentrifugerte da sovnet de gjerne av den lille ristingen.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #15 Skrevet 31. oktober 2010 Vi gjør også det Han er over 2 år nå. Der blir han stelt enten maskina står på eller ikke Ikke noe problem det.
Hikken Skrevet 31. oktober 2010 #16 Skrevet 31. oktober 2010 Hvofor kan man ikke stelle på den mens den er i gang? Vi hadde stellematte på vaskemaskinen de første to årene, og det var helt problemfritt )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå