zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 30. oktober 2010 #1 Skrevet 30. oktober 2010 Enn at jeg glemte det helt da jeg var på butikken idag Hadde litt spotting forrige helg... Så nå er jeg 1 uke over IKM....tror jeg. Så må jeg vente helt til mandag....Etter jobb!!! Sukk... Spennende!! Flere som er i "samma" sits??
bomsa Skrevet 30. oktober 2010 #2 Skrevet 30. oktober 2010 Bor du i Oslo? Bydel Østensjø? Jeg har tester jeg...kom å hent..:-)
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2010 Ah,tusen takk! Men er nok ei trønderpie,så det blir litt langt og dra Bare og vente i spenning til mandag gitt...... God lørdagskveld!!
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2010 Haha.... ) Ja,er veldig nyskjerrig nå altså.Har ingen symptomer da. Hadde en SA forrige mnd....Men den ville ikke sitte...Mulig det er derfor jeg er sen... :-S Neida...Skal klare og holde meg til mandag...Men vet du hvem jeg er er det bare å komme innom med en da vettu.... ;P
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 1. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 1. november 2010 Har akkurat tatt en test nå,så nå stikker jeg inn på 1 tri!! Jeg er GRAVID!!!!!!! Termin ca 3 juli!! Lykke til damer!
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 1. november 2010 Forfatter #10 Skrevet 1. november 2010 Tusen takk!!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 2. november 2010 #11 Skrevet 2. november 2010 Gratulerer så masse! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå