♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 30. oktober 2010 #1 Skrevet 30. oktober 2010 Når sluttet deres barn med å drikke varm/lunken melk? Og når begynte de med vanlig melk?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #2 Skrevet 30. oktober 2010 min begynte med vanlig melk når han fylte året, men får fortsatt varm melk på morran og på kvelden da...han er 15 mnd straks
Gjest Skrevet 30. oktober 2010 #3 Skrevet 30. oktober 2010 Startet med vanlig melk når hun var 11.5 mnd (lettmelk) Hun får melk rett fra kjøleskapet til frokost. Drikker hun melk til lunch så får hun det også rett fra kjøleskapet. Før hun legger seg for kvelden får hun oppvarmet mme. Vet ikke om de har det i norge, men her så selger de mme som er anbefalt fra helsestasjon at barna drikker frem til de er 2år. Er 15mnd om et par dager.
Gjest Kira06 Skrevet 30. oktober 2010 #4 Skrevet 30. oktober 2010 Vi begynte med vanlig melk når hun var omkring 11,5 mnd. Og hun har aldri fått lunken/varm melk, alltid kald rett fra kjøleskapet. Men det skal sies at hun aldri har drukket mme eller melk fra flaske, derfor har jeg faktisk ikke tenkt på å varme den.
Trollemor75 Skrevet 30. oktober 2010 #5 Skrevet 30. oktober 2010 Dagen ha ble ett kastet vi tåteflaskene og sluttet med MME til fordel for kjøleskapskald h-melk. Jeg stresset litt ift hvordan han ville takle endringen, men det gikk helt fint. Men i en overgangsfase er det normalt om mengdene går ned, særlig siden de begynner gjerne å spise mer fastføde omtrent samtidig. Han drikker ikke mye melk (han er 21 mndr), for tiden en gang per dag i kopp + til frokost med wheetabix eller grøt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå