Gå til innhold

Innlagt med rier i uke 27+4 men ved godt mot....

Anbefalte innlegg

Hei..

Ligger her i sykesengen og surfer litt på nettet..Kansje ikke det smarteste men vanskelig å la vær..

Vært innlagt i 5 dager for å stoppe fødselen, fått 48 t behandling med tractocil, men vanskelig og si hvordan det går ennå... Riene har kommet så tett som hvert andre min men tulla er fortsatt i magen;)

Litt av grunnen til at jeg skiver dette er fordi jeg tror det er så innmari viktig og være positiv og har troen på at dette går bra...Da stresser man mindre, og lar kroppen få hvile...

Har 2 barn, kjæreste, katt, 2 kaniner hjemme, så tro meg, jeg skulle gjerne vært hjemme og fikset og ordnet, men slik er det nå en gang ikke...Så til alle dere andre der ute som ligger og venter på for tidelig fødsel, eller kniper bena hardt sammen, eller bare er engstelige...husk at man med god tro og masse håp kommer langt...

Fortsetter under...

Ligger også på sykhus. Har ligget hjemme i 9 uker, og ligget på sykehus i en drøy uke. Er bare i uke 25 jeg da, men håper iallefall å komme til uke 28.

Grunnen er svak livmorhals, og at jeg fødte sønnen min i uke 24 + 5 sist. ( døde etter fem uker).

Prøver å være like positiv som deg, men er ikke alltid like lett med den ryggsekken...

Masse lykke til videre da, håper du kommer til å gå mye lengre.....:o)

Huff, nå kjente jeg hårene reise seg på hele kroppen...Fikk mest lyst til å gi mine uker til deg...

Hvilket sykehus ligger du på?

Håper den lille holder seg så lenge som overhodet mulig der inne, hver dag teller!!!!Og oddsen for at dette går bra øker dag for dag...

Utrolig hvor sterke disse små er...

Alle gode ønsker fra meg og lillemor i magen...

Hei på deg. Jeg ligger på Ullevål jeg. Får gå på do og dusje, men ikke noe utenom det. Du da? Hvor ligger du? Får du lov å bevege deg noe eller? Håper riene dine har stoppet opp, og at du går helt ut. Lå på rom med en som hadde premature rier i uke 24, og hun fødte to dager før termin..

:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...