Virreli Skrevet 30. oktober 2010 #1 Skrevet 30. oktober 2010 Tidligere gjorde hun dette når hun var sulten, nå gjør hun det ofte ellers. Vi har prøvd å gi henne MME etter amming, fordi vi trodde hun ikke fikk nok melk av meg og var mer sulten. Men hun ville ikke ha mer, men sutter likevel på hendene. Vi har prøvd å gi MME flere ganger for å være sikre på at hun ikke er sulten. (MME hun har drukket tidligere, det er ikke smaken hun vegrer seg for). Noen ide om hvorfor hun sutter slik?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 30. oktober 2010 #2 Skrevet 30. oktober 2010 Sugebehov kanskje? Snuppelura mi gjør også det av og til, og spesielt hvis hun jobber med en rap som vil opp eller luft i magen=)
sillyfilly og Olivia Skrevet 30. oktober 2010 #3 Skrevet 30. oktober 2010 Små babyer har et enormt sugebehov. Prøvd å gi henne smokk? Om hun roer seg med smokk eller hendene sine er hun nok ikke sulten, bare har et behov for å suge på noe. Det er et instinkt de er født med at de må suge.
Virreli Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 30. oktober 2010 Jeg har også tenkt sugebehov, men smokken er ikke så interessant. Men da liker hun vel bare å sutte på hånda da!
Hanna30 Skrevet 30. oktober 2010 #5 Skrevet 30. oktober 2010 babyen min tar smokk da, men babyen til venninna mi vil ikke ha smokk og sutter veldig på hendene sine istedet. Sikkert bare sugebehov! De liker jo å sutte/suge masse:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå