Gå til innhold

Ferdigblandet HIPP i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter ferdigblandet HIPP eco 1, men så langt er eco 2 det eneste jeg har funnet (på OBS! City Lade). Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På Mega på Moholt har de, men når du sier det sa var det bare eco 2 ja. Trodde de bare var utsolgt for eco 1 jeg, man kanskje det ikke finnes, eller at de ikke tar inn?

Skrevet

Var inne på HIPP sine sider for å se på produktoversikten, men der stod det selvfølgelig INGENTING om morsmelkerstatning, verken ferdigblandet eller pulver. IKKE ETT ENESTE ORD skriver de om at de produserer morsmelkerstatning. Nei det får de sikkert ikke lov til. Skulle tro det var rottegift i de pakkene så strengt det er regulert med informasjon... Grrrr. Kjenner jeg er litt amper her jeg sitter... He he.

Skrevet

Hei,

ferdigblandet Hipp finnes både i 1 og 2. Hvis de har den ene, bør de jo også ha den andre. Så kanskje de var tomme. Ellers bør de ta det inn når kunder spør etter det. Jeg fant begge på Ultra. RIktignok i Oslo. Har også lest at Meny og Mega skal ha.

Skrevet

Ok. Takk for info! :-) Da gjelder det vel bare å finne riktig butikk da. Ultra har jeg ikke vært på enda.

Skrevet

De tar ikke inn på Lade om du ber om det da tror du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...