Gå til innhold

I uke 14 og vondt i korsryggen-noen flere???

Anbefalte innlegg

Hei!! Er nå i uke 14, og har til tider veldig vondt i korsryggen. Dette kommer og går.. varierer hvor lenge det varer..Kan våkne om natten av at jeg har vondt i korsryggen, og bli livredd for at noe er galt. Har hatt to spontanaborter tidligere (rundt uke 6 begge to), og da husker jeg at jeg bla hadde veldig vondt i korsryggen.. Er jo veldig bekymret for at dette skal skje igjen, selv om jeg nå er godt over 12-ukers kneika. Har ikke hatt blødninger eller magesmerter..men blir alltid veldig bekymret når disse ryggsmertene kommer. Er det bekkenet som utvider seg?? Har jo lest at livmoren stiger opp forbi skambenet på denne tiden.. men vet ikke om det er noen sammenheng. Er det flere som har opplevd det samme???

Fortsetter under...

Hei på deg!

Jeg er også i uke 14, og har til tider veldig vondt i korsryggen. Har akk begynt i ny jobb, en butikk som åpner i november, så driver å setter opp butikken nå, så det blir mye flyging og bøying opp og ned og huttemegtu. Sliter veldig med å bøye meg ned, og merker det veldig godt på natta at det gjør vondt. Når jeg våkner og må tisse, så klarer jeg nesten ikke å gå på do, så går nesten dobbelt :P

Forrige gang jeg var gravid, så hadde jeg det også sånn, og fikk da konstantert at jeg hadde Lumbago.

http://no.wikipedia.org/wiki/Lumbago

Kanskje det bare er det ?

Krysser fingrene for at ingenting er galt hos deg hvert fall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...