ønsker * magetroll <3 Skrevet 30. oktober 2010 #1 Skrevet 30. oktober 2010 nå blir jeg gaal hadde utskraping i slutten av juli, var 9 uker på vei. og etter 28 dager fikk jeg det jeg trodde var mens, men siden det har jeg spottet, blødd og hatt brun utflod om hverandre!! har det så og si på dagen annen vær uke! var overlykkelig for to uker siden (på dagen) for at jeg hadde fått mensen! eeendeli! men i dag kom det da blod igjen! noen som vet hva som gjør at syklusen min er så rar? er det normalt? har mye vondt i magen også, men bare i småe perioder.
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 30. oktober 2010 #2 Skrevet 30. oktober 2010 I verste fall har de ikke fått ut alt sammen. Men som oftest kan det ta lang tid å komme på rett kjøl igjen. Hvis jeg var deg ville jeg ringt legen min og bedt om en sjekk. Eller gynekologen. Kan jo ikke være meningen du skal drive å spotte og blø i ett kjør.
ønsker * magetroll <3 Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2010 har vært med lege, rett etterpå og i senere tid, og alt såg ganske så bra ut! så får vell bare ringe igjen å få en sjekk til! er driiit leei!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå