Gå til innhold

Gravid :)

IVF-mammaer *venter nr.2og3*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her inne husker oss kanskje som IVF-mammaer, og IVF-mammaer til en liten gutt. Vi var her en del når vi prøvde på førstemann, og denne gangen er mamma #2 i ilden.

Har hatt prøverør, da jeg også hadde tette eggledere!?, og sitter her med 10 + positive tester, og er 4+0 i dag. Det er veldig tidlig, så alt kan skje, men så utrolig gøy! :)

Var på Maigaard i Danmark som sist, og synes det er det kosligste stedet i verden. De har god tid, du blir godt ivaretatt, og de er superprofesjonelle. Man kan liksom ikke klage når både jeg og kona ble gravide på første forsøk.

Har hatt kortregime, og har hatt minimalt med bivirkninger, forsøket var smertefritt, og rugetiden gikk fort :)

Så nå sitter jeg her med bildet av våre to små embryo, og lurer på hvem som bor inni magen..?

*LYKKE*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare helt fantastisk at nr 2 er på vei. OG så utrolig fortjent:) Gleder meg til tidligultralyden...spennende...

Dette kommer til å gå bra, juli kan ikke komme fort nok.

Skrevet

Takk, takk :) Om det er så fortjent vet jeg ikke, men fantastisk er det iallefall! UL blir spennende. Håper virkelig på et levedyktig foster :)

Skrevet

Gratulerer så mye!!!Dette er gøy?Litt bekymret over levedyktig foster kommentaren din? vet jo at alt ikke er sikkert enda.Kan jo enda miste.Men er det vanlig at vi som har prøvd andre måter kan ha ikke levedyktig foster?er veldig redd for å miste da vi har vært så heldig å lykkes på første forsøk.Litt hysterisk...

Skrevet

Gratulerer så mye, og lykke til på ul!!! Så hyggelig med flere gode nyheter her inne!!!

Skrevet

Det var ikke meningen å bekymre deg! Jeg vet at abortraten til de som går gjennom assistert befruktning er noe høyere enn gjennomsnittet, og så er vel jeg i litt større risiko med tanke på at det kanskje er to der inne. Men som oftest går det jo bra :) Vi satser på det :)

Skrevet

Gratulerer, så flott! :))

Vi skal i ilden med IVF forsøk nr 2 nå i november. Jeg ble gravid på 1. forsøk, men hadde en SA etter 5+4. Det har vi nå kommet oss over og er klar for flere forsøk!

Det er veldig gøy å høre solskinnshistorier. Det trenger vi nå på mørke høstkvelder! :)

Skrevet

Gratulerer så mye :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...