tøfflus Skrevet 30. oktober 2010 #1 Skrevet 30. oktober 2010 Lillegutt på 4 dager tisser gjennom bleia på natterstid. Noen som har noen erfaringer å dele? Han veier forresten bare 3 kg, så er jo ikke så mye "kjøtt på beina" akkurat. Vi har brukt Libero nr 1... Blir glad for tilbakemeldinger
sillyfilly og Olivia Skrevet 30. oktober 2010 #2 Skrevet 30. oktober 2010 Prøv Pampers kanskje? De nattbleiene er veldig gode. Husk å la snøllerten peke nedover
Gjest JuniGull2010 Skrevet 30. oktober 2010 #3 Skrevet 30. oktober 2010 Ja, vi kunne heller ikke bruke Libero. Vi brukte Pampers fram til han kom til str 4, nå bruker vi begge deler. Prøv Baby Dry.
Lille persille* Skrevet 30. oktober 2010 #4 Skrevet 30. oktober 2010 Det samme gjorde jenta vår også da vi brukte libero. Fant ut at newborn bleien til libero (nr 1) var helt elendig i.f.h til oppsugingsevne. Pampers newborn er definitivt best!
hjerterom Skrevet 30. oktober 2010 #5 Skrevet 30. oktober 2010 Vi hadde samme erfaring som de andre over. Prøvde med Libero-bleier, men det ble mange lekkasjer hver eneste natt, så vi gikk fort over til Pampers, og problemet var løst!
tøfflus Skrevet 1. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 1. november 2010 Da skal jeg jammen meg prøve pampers jeg også! Takk for at dere delte erfaringene deres med meg! :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå