Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #1 Skrevet 30. oktober 2010 Har kjøpt nytt hus som har dette i alle rom. Ville dere tatt det bort, eller kan det bli fint?
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #2 Skrevet 30. oktober 2010 Jeg ser det er mange som har det nå, men da med samme farge på panelen og veggen over. synes det er fint jeg. Men blir litt mye med to veldig forskelige farger.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #3 Skrevet 30. oktober 2010 Vi også kjøpte hus med det i alle rom. Har revet alt utenom i kjellerstuen der vi har malt den og veggen i samme farve. Nok i massevis det.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #4 Skrevet 30. oktober 2010 Bring me back..... hehe Jeg hadde definitivt revet det ned.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #5 Skrevet 30. oktober 2010 Det er litt vanskelig å møblere med sånt, bokhyller, reoler og skap. Litt ukult når sofa og slikt er i feil høyde også. Men jeg synest ikke det er stygt, om det er fint gjort, og det er fint malt. Men generelt er jeg ikke tilhenger av pynt, bare for pynten sin del, bortsett fra blomster. Jeg liker funksjoneller ting, men tingene kan godt være fine. Altså en fin lampe kan man godt ha, men ikke en statue, som er ren dekor. Bokhyller, ikke pynte hyller. Man kan ha fine glass og kopper, fine boller og skåler, som gjerne kan stå fremme, men å ha dille dall bare til pynt er jeg ikke tilhenger av. Brystpanel er jo bare pynt, og i mine øyne dilledall. Det har ingen funksjon. Så jeg er ikke veldig tilhenger av det. Men det kan være mye jobb med å ta det ned, mye spikerhull, sparkling etc. Kommer an på arbeidskapasitet, om dere gidder ta jobben med å rive ned.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #6 Skrevet 30. oktober 2010 Hvis det er et typisk 90-talls brystpanel. ville jeg fjernet det fortest mulig! Men er det et gammelt, stilig hus med gammeldags, romantisk brystpanel, ville jeg ha framhevet det
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #7 Skrevet 30. oktober 2010 Brystpanel passer i gamle hus der det er høyt under taket, da kan det være stilig å bryte opp veggflaten på den måten. Men planker oppover halve veggen i rom med vanlig takhøyde er bare grusomt!
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #8 Skrevet 30. oktober 2010 Hadde så absolutt ikke satt inn brystpanel i et rom selv, men hadde jeg kjøpt et hus hvor det var mye brystpanel i samtlige rom, så ville jeg ha malt panelet og veggene i samme farge og heller sett det an over tid.. Hadde ikke hatt ork til å rive alt hvis det er i nesten alle rom
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #9 Skrevet 30. oktober 2010 Altså.. Ikke for å være vanskelig her, men heter det ikke brystningspanel..? For øvrig ville jeg kvittet meg med det hvis jeg kunne. Er enig med anonym over her som sier at det krever en viss takhøyde for å være fint.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2010 #10 Skrevet 30. oktober 2010 Mulig det, jeg var ikke sikker på hva det het:) Takk for svarene så langt. Flere? Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå