jiiu Skrevet 30. oktober 2010 #1 Skrevet 30. oktober 2010 bare lurer, for jeg hadde positv test for en uke siden, begynnte blø onsdag morgen. blødde hele onsdag.. litt mindre enn vanlig mensen, torsdag blødde jeg bare litt en gang når jeg var på do, ellers bare så vidt litt rosa på papiret ved toalettbesøk.. fredag også kun litt lyserosa blod på papiret når jeg tørket meg. idag har jeg ikke blødd noen ting. har ikke hatt noen smerter disse dagene i det hele tatt.. har vært i kontakt med lege på onsdag,som sa det var trolig en SA. skal til gyn. 8.nov. er jeg nå allerede ferdig med en SA?
katrineev Skrevet 30. oktober 2010 #2 Skrevet 30. oktober 2010 har du testet no mer? jeg husker jeg hadde en liten blødning i uke 7 sist. da ble jeg sendt fastende på sykehuset for de trodde jeg hadde mistet og måtte ha utskraping. men da banket hjertet som bare det på ul. og de sa da at kroppen min trodde jeg skulle ha mens men hadde ombestemt seg da den merket det var no der. så hadde en ørliten "juksemens". jeg blødde da bare bittelitt så jeg bare så det på papiret da jeg tørka meg..
jiiu Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2010 testa på nytt igår.. var fortsatt svak svak positiv som tidligere.. hvis det mot all formodning fortsatt skulle vært noe der, så er jo evt bare 5+2.. synes det er litt rart at en evt sa er over iløpet av så kort tid. hadde en i våres også. men utenfor livmor. var ikke noe lenger på vei da. hadde mye blødning og mye smerter .siden det var i eggleder. blødde vel ganske bra i 2 uker pluss småblødning en uke etter det også.. mensen har jeg vanligvis en god del blødning i 5 dager, trodde liksom en sa ihvertfall ville minne om en mensen i det minste:)
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 30. oktober 2010 #4 Skrevet 30. oktober 2010 Skal ikke gi deg falske forhåpninger her, men det høres ikke ut som alt er over enda. Jeg hadde SA i uke 7(mye forandrer jo seg på 14 dager, så det kan være stor forskjell på smerteopplevelsen) og den var det i allefall ikke tvil om! Blødde som bare det i tre dager og det kom masse klumper og plommesekk(beklager detaljer). Og dette var kjempevondt. Værre enn menssmerter. Jeg ville ha trodd at du skulle hatt noe smerter i allefall. Jeg har i tillegg hatt mange(!) blødninger i svangerskap, og i forbindelse med disse har jeg aldri hatt smerter. Bra du skal til kontroll og få sjekka d. Jeg ville purret og fått timen så fort som mulig! Ønsker deg masse lykke til! Dette er aldri noe hyggelig å oppleve, men du får trøste deg med at du mest sannsynlig har fått din kvote med SA`er:)
jiiu Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2010 takk for svar:) har ikke så veldig store forhåpninger altså fikk ikke time før 8 fordi de ikke kunne se noe særlig før jeg var over 6 uker. ho på legekontoret sa: for å være ærlig så er det nok en sa. så får bare vente en uke å se:)
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 30. oktober 2010 #6 Skrevet 30. oktober 2010 Glemte å skrive at jeg blødde en uke etter at plommesekken kom ut. Altså totalt 1 uke og 3 dager med kraftige blødninger. Hvis ikke legen din har vært "inne" og sett, så skal du IKKE slå deg til ro med at det er en SA. Det kan fremdeles være ufarlige blødninger.Men du får holde deg meningsnøytral til 8 november. Krysser fingrene for deg !
jiiu Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #7 Skrevet 31. oktober 2010 takk for det:) men hvis jeg fortsatt er gravid så burde vel graviditetstesten jeg tok fredag være tydligere positiv?
CI82 Skrevet 31. oktober 2010 #8 Skrevet 31. oktober 2010 Synes det er rart at du ikke fikk sjekket det ut med en gang. Det er jo ganske vanlig med SA, men også vanlig å blø i svangerskapet uten at det er noe galt. Jeg hadde en SA i juli, da kom det mindre blod en vanlig menstruasjon og jeg hadde ikke noe særlige smerter. Ble sendt til sykehus med en gang og fikk innvendig ultralyd. Krysser fingrene for at du fortsatt er gravid...
katrineev Skrevet 1. november 2010 #9 Skrevet 1. november 2010 det som er problemet for syklehust vil jeg tro er at hjertet ikke begynner å slå før i uke 6. og før det er det vanskelig se om det er liv eller ikke. masse lykket il hvertfall. håpe alt er iorden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå