Gå til innhold

April/Mai Gjengen... se her :)

Anbefalte innlegg

Sikkert lurt og bestille bord i disse julebord tider.... så jeg foreslår at alle så godt de kan finner om det passer denne dagen/tiden... Og gir en tilbakemelding her om dere kommer..

Og evt om dere vil gå en annen plass osv.

Så får vi avklart alt rundt treffet og jeg kan ringe og bestille bord så vi slipper og stå :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142498467-aprilmai-gjengen-se-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikkert veldig lurt å bestille bord når vi vet hvor mange vi blir, ja! Tar du deg av det? Og tenker du Peppes på Zachariasbryggen eller i Finnegården? Ble litt kluss da forrige BIM-gjeng jeg var med i skulle møtes og troppet opp på forskjellige Egoner, hehe.

Hadde det ikke vært bedre å tatt det i midten av desember sånn som noen foreslo på 2.trimester?:) Dette er midt i eksamensrushet for min del, så jeg kommer nok til å være ganske asosial frem til 10 desember :)

Ellers er det bare for meg å være med på treff nr 2:) Det blir nok uansett koslig!:)

Annonse

Midt i desember passer også fint!

Foreslår at vi da i tilfelle holder oss til en ukedag, gjerne mandag, tirsdag eller onsdag i uke 50. (13., 14., 15. des). :-) Kjekt hvis flest mulig kan være med på første treff :)

Det går fint, jeg kan ikke være med de datoene du nevner, men jeg kan være med uken før :) etter 10 desember kan jeg ikke før neste år :)

Men hvis ingen vil ha treff før det kan jeg sryke dette, så setter dere opp en dato som passer..?

Annonse

Var mitt forslag også :) Du reserverer bordet på "BIM"? Hvis ikke, legg inn hvem reservasjonen står på, da, sånn at vi enkelt finner hverandre ;)

Jeg legger ut en link under 2.trimester sånn at de som ikke har funnet denne tråden kan klikke seg inn.

Hei

Jeg blir gjerne med, men hva blir det egentlig til? Fredag kl 1730 på Peppes?

Fint med innspill om datoer, men jeg tror at man aldri vil finne en dato som passer for alle, så da er det bedre å sette opp flere treff slik at flest mulig kan komme etterhvert.

Hvor mange blir vi på fredag?

Jeg har bestilt bord til 8 stk kl halv seks på peppes finnegården :) Men desverre ser det ut til at jeg ikke kan komme selv:( har fått enten omgangsjuke eller matforgiftning, jeg bare spyr... så uansett om jeg er bedre morgen vil jeg ikke risikere og smitte noen for dette er ikke mye morro!

Men håper noen vil skrive noen ord til meg om hvordan dere har hatt det, så kommer jeg sterkt tilbake og er med neste gang :) Håper dere får en koselig kveld.

Bordet er forresten bestilt på BIM treff :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...