Gjest Skrevet 30. oktober 2010 #1 Skrevet 30. oktober 2010 Våkna i dag tidlig med de verste menssmertene dere kan tenke dere..........er på rd8 Sprang på do,og det var ganske mye blod:( Knakk sammen i gråt Har så vondt i magen og hjertet mitt,vet ikke hva jeg skal gjøre.. Sikkert ikke noe vits å ta crinonen i dag da? Skulle gjerne ringt klinikken og snakket med noen,men det er jo lørdag... Forrige lørdag satte vi inn vårt lille embryo, å nå er det vel borte.... Trenger noen gode ord....
MegOgSkjønningen Skrevet 30. oktober 2010 #2 Skrevet 30. oktober 2010 Hei Gulljakten! Huff for en trist måte å starte dagen på! Blør du fremdeles eller var det bare når du våknet i dag tidlig? Tror kanskje jeg ville tatt crinonen nå i idag også (hvis du pleier å ta den om morgenen, går på cyclogest selv så vet ikke helt hvordan det er med crinon). Og så se det an utover dagen. Er ingenting noen kan si for å få deg til å føle deg bedre nå vil jeg tro. Prøv å vær snill med deg selv i dag. Kanskje noe ekstra god mat til middagen, en god film eller noe. Og hvis det gikk galt denne gangen, så husk at det er lov å være trist og lei seg, det er jo så ønsket dette her. Og noen ganger føles det utrolig urettferdig. Gir deg en stor *trøsteklem*!
Mirakel <3 Skrevet 30. oktober 2010 #3 Skrevet 30. oktober 2010 Føler med deg,men det hender jo at en kan blø uten at det betyr at det har gått galt..Jeg hadde fortsatt med crinonen som før og ringt over helgen Det er jo tidlig å få mens på 8 dg. Håper det går bra.. Trøsteklem
Gjest Skrevet 30. oktober 2010 #4 Skrevet 30. oktober 2010 Tusen takk for klemmer begge to:) Krysser fingrene for at dette er den såkalte festeblødningen,men er redd for at det er den store stygge tanta som har kommet.... Har blødd i hele dag,og har kjempevondt i magen..... Tar crinonen hvertfall fram til mandag,da skal jeg ringe klinikken. Har heldigvis 2 flotte embryo på frys da,så vi har heldigvis flere sjanser. Har jo vært forberedt på å ikke lykkes på 1. forsøk,syns bare det var tidlig at tanta skulle komme nå. Skal jo egentlig ikke ha mens før neste helg.... Akk ja...får ikke vite noe før etter helga uansett....
Hege72 Skrevet 30. oktober 2010 #5 Skrevet 30. oktober 2010 Hei! Jeg synes det høres rart ut at mensen har kommet. Du satt inn egg på lørdag og da er du på rugedag 7 i dag. Det synes jeg er veldig tidlig. Går du på blodtynnende tabletter? Kan det være festeblødning? Og hvis du går på blodtynnende, kanskje man blør mer da? Har du hatt forsøk før? Når begynte du å blø da?
Gjest Skrevet 30. oktober 2010 #6 Skrevet 30. oktober 2010 Hei Hege. Jeg syns også det er rart at det skal være mensen... Trodde innsettingsdagen var rd1. Går ikke på noe blodfortynnende,bruker bare crinone-gel. Dette er 1.forsøk,så vi har 2 igjen om det har gått galt nå. Håper virkelig det er festeblødning,men det føles veldig som mensen... Har sinnsyke smerter...begynte å blø i dag tidlig,og blør enda. Men ikke sånn at jeg må bytte bind,men det kommer ganske mye på papiret-lys rød farge... Kan jeg virkelig håpe på at det er festeblødning? Huff,bare gråter jeg...har til og med tatt meg en røyk i dag,jeg som egentlig har slutta.... Takker for alle svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå