Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kan anbefale vannkanten. Går der nå og det er kjempe kjekt. Lurer på å melde oss på Nytt kurs etter nyttår:-) Tøtta storkoser seg. Og det er varmt å deilig i bassenget, 34 grader. De har to kurs på dagtid om tirsdagen.

Vi går på babysvømming i Landåshallen. Nybegynner kurset er kl 16.30 på mandager, vet ikke om det er for sent? Garderobene åpner 16.15 og svømmingen varer 30minutter. Er kjempe fornøyd med opplegget og instruktørene. Er norsk livredningsselskap Bergen som har det. (http://www.nls-bergen.no/) Koster hele 600 kr mindre enn på vannkanten og varer like mange uker!! De sier at fordelen på vannkanten er at man får bade i annlegget etterpå, men babyene skal jo ikke være i vannet mer enn 30 minutter uansett og da får jo ikke mor badet noe lenger heller så jeg skjønner liksom ikke helt den ;)

Det er 33 grader eller mer i bassenget. Det er visst det laveste det kan være for at de får drive med babysvømming der. Påmelding starter i desember var det jeg hørte fra ei venninne som hadde tatt kontakt med de :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...