Gå til innhold

Et under har skjedd.... :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat gått inn i min 38.uke i svangerskapet og har slitt maaaaasse med dårlig søvn pga diverse ting og tang vi gravide sliter med.... men i natt så har jeg sovet hele nattan gitt!!!!!

Hæææ liksom... hvordan går det ann når jeg drakk både litt saft, te og brus i går og pleier å gå ihvertfall 2 ganger på do til vanlig...???

Jeg skal IKKE klager for dette er et under.. virkelig.. har slitt med dårlig søvn som stort sett alle andre her inne, så da jeg titta på klokka å så at jeg hadde sovet i over 8 timer!!! så ble jeg så glad at det kom en liten gledes tåre:)

Jeg har våknet når jeg har snudd meg, men sovnet med en gang igjen da.. og det tar jeg for en full natt med søvn..

Føler meg fresh og opplagt og litt håpefull på at det var en mening med at jeg sov så bra i natt:) hehe

Så nå krysser jeg fingrene for at ting skjer i dag:):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!!! Så utrolig godt å få en "hel" natt! Håper du får føde idag da, når du er uthvilt, og føler deg klar!!! Masse lykke til:)

Skrevet

Jeg er snart i uke 38 og har også plutselig fått sove om natta! Tre netter på rad har jeg sovet som en stein, var en gang på do i natt og sovnet umiddelbart etterpå. Har ikke skjedd på eeevigheter... 7 timer sammenhengende søvn er bare å nyte nå siden det sikkert ikke vil komme sånne netter igjen på leenge etter knerten er født :) Herlig å slippe å ligge å se i taket mens en lytter til mannens herlige dype søvn..

Resultatet er igrunnen at jeg er helt gåan av mye søvn, hehe.. Har brukt laaang tid disse dagene på å få opp piffen, kroppen har fått sovesjokk :)

Skrevet

Husker jeg hadde en sånn natt for noen uke siden, blr kjempe overrasket av at jeg hadde sovet hele natta uten dobesøk. Men dette skjedde når samboeren min var bortreist og jeg hadde sengen for meg selv med alle putene og begge dynene som støttet meg opp.

Men krysser gjerne fingrene for deg for at ting skjer idag ;)

Skrevet

Åh, så utroooolig deilig! Kjente jeg ble skikkelig glad på dine vegne, for hadde det der skjedd meg, så hadde det kommet gledestårer hos meg og hehe :)

Ha en fantastisk dag!!!

Skrevet

Så rart, akkurat det samme har skjedd meg! Har ikke sovet mer enn 2-3 timer om natta de siste 8 ukene, men de siste to nettene har jeg fått sove igjen med en gang etter bare 1 toalettbesøk! Det er jo helt utrolig! 20 dager til termin idag, vi er vel ca. like langt vi da. Syns faktisk bekkenplagene har blitt noe lettere også.

Kanskje kroppen skjønte at jeg snart kom til å svime av og tenkte at jeg måtte få litt søvn nå før det gikk galt...hehe.

Deilig var det hvertfall, får håpe det holder fram til fødsel så jeg har litt overskudd:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...