Gå til innhold

KATTA 76:) DER var du jo:))))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Nå er jeg lykkelig gravid ( 9u ) med min nye Mann jeg giftet meg med for ca 2 uker siden:) Var jo også gravid rundt juletider, men da mistet jeg.

Vi tok rett og slett litt pause etterpå....

OG: fortell litt da, GRATTIS som mamma til liten gutt!!

KLEM KLEM KLEM

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HURRAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!! Og der var du jo!!! Har savnet deg veeeldig, og syntes jeg så nicket ditt på 1-tri for en stund siden etter å ha svart på en tråd.

Gratulerer sååå masse med både bryllup og graviditet. Nå skal du se det går fint. Får du noen oppfølging denne gangen?

Tusen takk for gratulasjonen. Han er sååå herlig så! Men er utrolig aktiv hehe. Skal helst bare stå å "gå"

Hvordan var bryllupet da? jeg var jo og rundt 8 uker på vei da vi giftet oss. Har faktisk 1 års bryllupsdag 12.12. Går så utrolig fort.

Vi får holde kontakten her inne selv om ikke jeg har mye tid til å skrive lengre hehe, men når muligheten byr seg får jeg ned noe ord hihi.

Stoooor klem fra meg som er uuuutrooooolig glad på dine vegne.

Skrevet

Bryllupet var såå flott! Den vakreste lørdagen i oktober, fantastisk vær og alt gikk på skinner:) En skikkelig DRØMMEDAG!

Jeg håper nå graviditeten skal gå fint...;er pt.sykemeldt pga.trøtthet og kvalme. Skal på ul til mandag...SPENT!!!!

Jeg føler ikke jeg har behov for så mye xtra egentlig, kroppen og alt går jo sin gang uansett..men jeg er veeeldig gravid nå, og føler det går veiem:)

Gleder meg stooort på dine vegne altså; DET GJØR JEG VIRKELIG!

Hadde ikke di også en venninne her inne som også slet endel?? Alt vel med henne eller???

Om vi ikke høres hver dag, kommer jeg til å rooope på deg innimellom:))

Kooos deg masse videre, og hvorfor ikke en til i samme slengen??haha, STÅ PÅ JENTA MI:)

Skrevet

Så flott å høre at alt var så vellykket!!

Vi har hatt det ganske likt vi to!

Virker som et sunt og normalt sv.skap du har denne gangen. Krysser alt jeg har for at ultralyden til mandag blir flott!

Jo det stemmer det. Min kjære Maddemor. Hun fikk ei skjønn jente 6 uker etter meg og vi treffest med gjevne mellomrom for lunsjer og gåturer. Alt vel med både henne og prinsessa hennes.

Vi snk med. Kom med oppdatering på mandag da! Finner deg jo på 1-tri.

Ha en flott kveld.

Stooor klem!

Skrevet

Ps lykke til idag Paper!!

Skrevet

Takk,gleder meg veldig til ul i kveld ja! Det MÅ virkelig gå veien denne gangen her:) Ellers tror jeg nok jeg mister litt piffen, eller ikke??

Når jeg ser på disse sidene så er det utrolig mange der ute som virkelig sliter med å bli gravide...herreguuud for en påkjenning det må være...

Syns jeg kjenner igjen endel nick fra år tilbake...

Vi MÅ jo bare holde kontakten vi:) Du skal få en oppdatering av meg ikveld når jeg kommer hjem. Skal forresten på volvat i oslo, fant ingen på nettet her i Vestfold hvor jeg nå bor- mer lykkelig enn noen gang:)

Livet er bare herlig, faktisk så er det det også..aldri vært så glad og lykkelig ever!!!!!

Vi høres vennen, om ikke hver dag så iallefall ganske ofte..og hold iallefall meg også orientert om deg og ditt..kos deg med lilleskjønneguttelutt:) du er suuuperflink syns jeg!

Alltid så blid, glad og optimistisk- DEN skal du ha, stor klem

Skrevet

Jeg er sååå glad på dine vegne for at du endelig har blitt lykkelig! Samme med meg. Det gikk fort med oss begge og vi har vært utrolig heldige med å finne kjærligheten så raskt.

Så du bor i Vestfold nå! Ca 3 timer unna meg på sørlandet.

takk for fine ord, det samme sier jeg om deg!

Krysser fingre for at du ser en liten sprellemann idag.

Venter spent på oppdatering, og ja holde kontakten det må vi!!!

Stoooor klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...