Gå til innhold

Rier?? Hvor lenge??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og tar tiden på noe som jeg tror er rier, men blir veldig usikker.

Har tatt tiden i en time nå og de varer i ca. 1 minutt med 3-4 min. mellomrom. Hvor lenge skal jeg vente før jeg ringer føden?

Og må de være så vonde at jeg må puste meg gjennom dem?

De føles ut som veldig kraftige kynnere med tak i ryggen, noe jeg ikke har hatt tidligere. Kjenner når de kommer, så gjør det bare vondere og vondere og så slipper de taket.. Hmmm! Vanskelig dette. Det gjør liksom veldig vondt, men jeg må liksom ikke puste meg gjennom dem.

Noen som har peiling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det du sier om at det høres ut som kraftige kynnere med tak i ryggen, var akkurat slik det føltes hos meg. Jeg syns aldri de ble skikkelig vonde, før pressriene kom. Jeg begynte vel å puste meg igjennom dem et par timer før ungen var ute, men synes likevel det var helt overkommelig.

Du har ihvertfall korte nok pauser til at du bør kontakte føden mener jeg. Mine rier gikk fra å være såkalte "svake, tviler på at det er fødsel på gang", til "oj, jeg holder på å dø av smerte, ungen var plutselig ute på 1-2-3". Så det gikk fra himmel til helvete på veldig kort tid. Så jeg ville absolutt kontaktet føden nå hvis jeg var deg, også kan de ta en videre avgjørelse.

Lykke til!! :)

Skrevet

Høres jo litt ut som rier, men man kan jo aldri vite. Syns du skal ringe uansett jeg, og høre hva de sier :)

Ååååå, søren snyyyyyyte! Da vil jeg til pers i morgen siden du hadde dagen før meg *surmuler*...

Lykke til da, jeg krysser fingre og tær for at det er the real thing!!! ;D

Skrevet

NeiNeiNei! Ikke fød enda....vent litt til i sympati med meg:) hehe....

Jeg aner ikke om dette er rier eller kynnere, men ville ringt føden siden de kommer regelmessig:)

Krysser fingrene for deg Dolcemami - håper du får den vannfødselen du ønsket deg så sterkt! LYKKE TIL!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...