PrinsesseHengepupp Skrevet 29. oktober 2010 #1 Skrevet 29. oktober 2010 Er det slik at en EL-test kan slå ut tidligere enn G-testen ved graviditet? Og kan man virkelig teste systematisk med EL-tester fremfor G-tester? Eller det bare tilfeldig at noen får positiv EL-test ved graviditet? Og når kan man forvente at billigstrimlene slår ut? Fant bare en plass på nett der det sto at man kunne få positivt resultat ett døgn etter IKM. Men da er det lite vits for meg å teste, for dukker ikke mensen opp kl 13.30 på tirsdag så ER jeg gravert. Syns ett døgn etter IKM var sent.
katrineev Skrevet 29. oktober 2010 #2 Skrevet 29. oktober 2010 hadde brukt el tester for eggløsning og gravid tester på hcg. og får du ikke mensen kl 13.30 som du sier så er du vel gravid da så da sparer du de penga på graviditetstest lykke til hvertfall jeg skal teste med begge deler denne mnd
PrinsesseHengepupp Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2010 Joda, men jeg hadde 6-7 EL-tester liggende etter jeg skulle finne EL etter en abort, så lurte på om det var noe annet å bruke de på. Etter jeg kom i syklus igjen vet jeg jo når EL er, så trenger ikke teste mer. Mens jeg samtidig er fri for G-tester. Også lurte jeg jo bare generellt da :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå