Gå til innhold

Andre babyer som sover lengre av mm enn av mme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg driver på å tar et kurs nå, å pga dårlig offentlig transport tilbud her jeg bor, blir det noen timer alene for gutten min og pappen! Dette syns jeg selvsagt bare er fint, pappa har godt av å være litt aleine med gutten han også!!

I begynnelsen punpet jeg som en helt for å ha nok til disse kveldene, men det stresset meg veldig. Så bestemte meg for å prøve en blanding av mm og mme for å se hvordan gutten taklet det! Det gikk heldigvis kjempebra og han hadde ikke noe problemer med magen selv etter 3-4 flasker iløpet av en dag!

Så kommer jeg til det egentlige spørsmålet da! Disse kveldene er det pappa som legger gutten, og han kan gjerne spise mellom 160 og 200 ml mme. Spiser da i 7 hall 8 tiden!

Alle disse kveldene har han våknet igjen i 4-5 tiden for mat, for så å sove til 8. Når jeg bare gir ham mm, spiser han til samme tid om kvelden, men da sover han vanligvis til 6 hall 7 tiden på morgenen.

Han henger ikke i puppen hele kvelden, og jeg føler ofte at måltidet på sengekanten er ganske kjapt unnagjort!

Andre som har opplevd dette, eller kan fortelle meg hva det kan skyldes?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...