mamman til 2 godjenter:) Skrevet 29. oktober 2010 #1 Skrevet 29. oktober 2010 er straks 3 uker siden det endte i keisersnitt hos meg, alt gikk bra, bortsett fra spinalhodepine i 3 døgn på sykehuset og høyt bt, men det jeg lurer på er hvor lenge skal det gjøre vondt rundt omkring såret? eller det gjør ikke vondt i såret, men huden over virker kjempe sår når jeg tar på den, er på en måte litt nummen på huden hvis du skjønner. det gjør og vondt inni/under såret. har jo vært igjennom en operasjon så skjønner at det skal gjøre litt vondt, men hvor lenge sånn ca? takker for svar:)
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 29. oktober 2010 #2 Skrevet 29. oktober 2010 Huden min er fortsatt nummen, 7mnd etter ks. Men det vonde gikk over i løpet av 2-3 uker ca:)
fanteputt Skrevet 29. oktober 2010 #3 Skrevet 29. oktober 2010 Hei hos meg ble det en veldig bedring etter 3 uker. Hvis det var en hektisk dag med mye opp og ned fra stolen fikk jeg litt vondt i ett par uker etter det. Nå er det 10 uker siden ks og er helt bra i magen. Fortsatt litt nummen over såret men det er helt normalt. Legen min sa at det ikke er sikkert at jeg får igjen full følelse i skinnet på magen.
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 30. oktober 2010 Takk for svar begge to:) jaja, får bare ta tiden til hjelp uansett. merker som du sier fanteputt av mye opp og ned fra stolen, da er det vondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå