Thea- Snart mamma til to :) Skrevet 29. oktober 2010 #1 Skrevet 29. oktober 2010 2 spørsmål har jeg til jentene her inne: 1. Dere som sier dere tisser ofte som symptom, tisser der eofte og mye hver gang, eller ofte og lite hver gang? 2. Og dere som får korsrygggondt/sliten i korsryggen som et tegn før mens, hvor mange dager før mens kjenner dere det? Den evige symptomjakten :/ Vil så gjerne kjenne ting...
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 29. oktober 2010 #2 Skrevet 29. oktober 2010 Kan bare svare på spørsmål nr 2 jeg da. Korsryggvondt får jeg 1 dag før mens. Det er sånn at jeg lurer på hva i alle dager jeg har drevet med ettersom jeg er så SLITEN i korsryggen. Murrer hele tia, å så etter 1 døgn kommer mensen. I tillegg er PMSplagene disse: hodepine(som ikke går bort om jeg tar en paracet), skikkelig kort lunte(hisser på meg gråstein) og kvisene eksploderer i full symfoni!
Thea- Snart mamma til to :) Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. oktober 2010 Fikk en svaaak postitiv billigstrimmel i dag, så kanskje det faktisk var symptomer! Jeg er nesten i sjokk....
vår første 19 mnd prøving Skrevet 30. oktober 2010 #4 Skrevet 30. oktober 2010 Hei jeg hadde sykt ondt i korsryggen i går og torsdag. tror jeg er gravid, siden mensen ikke har kommet. skulle hatt den 7 oktober. har ikke tort å teste meg mer etter jeg testet 2 uker over tiden, da var den negativ. nå er det gått over 1 uke siden jeg testet sist. Jeg føler meg oppblåst og ser liksom litt gravid ut, men tisser ikke ofte. tror det er litt forskjellig fra person til person ? Jeg var mye uvell i forige uke og litt den uka som har vært nå. men nå kjenner jeg ingenting. blir litt forvirret. Veninna mi var bare kvalm i uke 6 når hun var gravid. etter det hadde hun ingen symptomer. vist jeg er gravid nå så er jeg 7+3 i dag .
Thea- Snart mamma til to :) Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 30. oktober 2010 Oi sann, så langt på overtid uten mens, det er jo skikkelig kjipt! Håper du tar mot til deg snart og finner ut av det!
vår første 19 mnd prøving Skrevet 30. oktober 2010 #6 Skrevet 30. oktober 2010 Ja syns det er merkelig at mensen er forsinket i det hele tatt. har hatt to stabile sykluser de to siste månedene. da var det nøyaktig 31 dager mellom hver mens. Forventer ny mens 3 november, tenkte at vist den ikke kommer heller så tar jeg en test Håper jeg er gravid! hvor langt er du på overtid?
Thea- Snart mamma til to :) Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter #7 Skrevet 30. oktober 2010 Det er jeg ikke sikker på, ikke sikkert jeg er på overtid en gang, har ikke helt beregnelige sykluser. Kanskje faktisk har jeg IKM imårå...
vår første 19 mnd prøving Skrevet 30. oktober 2010 #8 Skrevet 30. oktober 2010 hm du får ta en test imårra da? tror du det er noen som helst sjanse for at jeg kan være gravid nå selvom testen viste negativt 2 uker på overtid?
Thea- Snart mamma til to :) Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter #9 Skrevet 30. oktober 2010 Det har ikke jeg noen som helst kompetanse til å svare på, men det høres jo litt rart ut. men man hører jo også om historier hvor alt er mulig, så man må jo nesten ta tiden til hjelp Skjønner godt at du tenker masse på det! Du kan ikke cirka vite når du hadde EL da, altså kjente det på kroppen? Da er det jo litt lettere og regne og telle... Og jeg skal ta en ny test imårå, blir super spennende!
vår første 19 mnd prøving Skrevet 30. oktober 2010 #10 Skrevet 30. oktober 2010 okei sjønner. Ja det er veldig rart at jeg ikke har fått mensen enda. Tenker vell litt på det ja, men hadde ikke prøvd å bli gravid eller tenkt så mye på det i september. satt og ventet på mensen 7 oktober, men ingenting kom. Hadde EL 19 september mener jeg. Ja er spent å høre imårra hva testen sa ! vist jeg ikke er gravid nå så prøver vi bare for fullt nå i november, for da er det 6 måneden vi prøver og da de fleste blir gravide etter pille slutt
vår første 19 mnd prøving Skrevet 30. oktober 2010 #11 Skrevet 30. oktober 2010 hadde EL 19 september mener jeg. Hadde ikke forventet å bli gravid da, men vi hadde sex hver dag 8 dager i den perioden så er ikke umulig at det klaffet. så spennende, du må si ifra vist du er gravid
Thea- Snart mamma til to :) Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #12 Skrevet 31. oktober 2010 Da tok jeg en ny billig strimmel og det var en klar strek der, så da tok jeg sjansen på en CB digital, og der sto det GRAVID! Dette blir en VELDIG fin søndag. Håper du også finner ut av det snart Snuppi, det verste er jo å ikke vite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå