håpefull *er mamma* Skrevet 29. oktober 2010 #1 Skrevet 29. oktober 2010 Dag 10 med Synarela. Er så spent på hvor lenge det vil drøye før blødningen kommer. Startet med spray på cd. 20. Har vært igjennom bivirkninger som hodepine (en dag), såre slimhinner (kommer og går) og verking i musklene. Muskelverkningen er ikke slik jeg hadde trodd. Kjennes til tider ut som jeg har vært igjennom er kjempetreningsøkt. Ønsker alle en god helg;-)
AS-81 Skrevet 1. november 2010 #2 Skrevet 1. november 2010 hei,hvordan går det? har du fått mensen? jeg går på suprecur, og fikk mensen på spraydag 16. men jeg har fått veldig lite blødning, nesten minimalt. (jeg pleier vanligvis å ha mye blødning). har ikke hatt mye birvikninger, litt trøtt og litt hodepine.
håpefull *er mamma* Skrevet 2. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2010 Fått ordentlig blødning idag, på spraydag 14. Fortsatt ikke fullt så mye som jeg pleier (kan blø ganske mye 1-2 dager), men det kan enda komme ;-) Er allikevel lettet over at det ikke ble noen uteblitt blødning, men regnet heller ikke med at det kom til å bli det. Ingen tvil om at det er livmorslimhinna som støtes ut nå. Moderate menssmerter har jeg også. Lykke til til deg
AS-81 Skrevet 3. november 2010 #4 Skrevet 3. november 2010 lykke til deg også. når skal du begynne på sprøyter da? jeg har forsatt to uker igjen av sprayen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå