Gå til innhold

da har jeg endelig født! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

søndagsmorgen våknet jeg av noe jeg trodde var rier..

så jeg stod opp og tok meg en dusj i tilfelle noe var på gang. da var kl ca 9.

etter en liten stund skjønte jeg att dette var rier, og d var ca 5 min mellom hver. d var ikke spesielt vondt, men siden jeg var 2.gangs tenkte jeg att d kanskje var best å ringe føden (kl 10.30). jeg fikk da beskjed om å komme.

kom på sykhuset rundt kl 11, og ble undersøkt etter en liten stund. var veldig redd for att d bare var lure-rier denne gangen også!

men d viste seg att jeg hadde 6 cm åpning!:)

1time etterpå spurte jeg om de kunne undersøke meg igjen, fordi jeg var redd d ikke hadde åpnet seg mer (siden riene bare var litt vondere) og ville kanskje da vurdere epidural...

men da hun undersøkte meg hadde jeg 9 cm! Jeg kunne ikke tro att jeg virkelig hadde så og si full åpning, men alikevel holdt ut riene så bra!

Men d gikk faktisk enda 1 time før jeg hadde full åpning. da tok hun vatnet på meg, og det ble som en eksplosjon!! fyyy så vondt d var! men d gjorde bare vondt i 4 min, for etter 3 press så var prinsessen ute!:-)

med andre.ord - jeg hadde en veldig fin fødsel, en drømmefødsel som jordmoren sa:-))

nå koser vi oss hjemme, selv om storesøster er en smule sjalu...;-)

men d går seg nok til! :)

lykke til til dere andre! snart er d deres tur!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hun ble forresten født kl 14 :) altså 3 timer etter vi kom på sykehuset:)

Skrevet

Fantastisk! Gratulerer så masse!!!! :-)

Skrevet

Det hørtes ut som en drømmefødsel ja :)) gratulerer så mye!

Skrevet

åå, så fin fødsel :)

Gratulerer så mye! :)

Skrevet

Gratulerer så masse :) Håper også å få en sånn fødsel, men som førstegangs så må jeg sannsynligvis slite litt lengre enn det.

Skrevet

Gratulerer så mye med prinsessen og fin fødsel!

Lykke til videre og kos dere masse!

Skrevet

Gratulerer så mye med drømmefødselen!!!

Skrevet

For en drømmefødsel! Kos deg masse med dine to nydelige prinsesser, jeg er bare bittelitt misunnelig:) Klem

Skrevet

gratulerer så mye!glad for at du fikk en rask og ukomplisert fødsel!så det er kanskje virkelig finnes håp for andregangs fødende;)?

Skrevet

Gratulerer så mye :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...