Sannellerslik? Skrevet 29. oktober 2010 #1 Skrevet 29. oktober 2010 søndagsmorgen våknet jeg av noe jeg trodde var rier.. så jeg stod opp og tok meg en dusj i tilfelle noe var på gang. da var kl ca 9. etter en liten stund skjønte jeg att dette var rier, og d var ca 5 min mellom hver. d var ikke spesielt vondt, men siden jeg var 2.gangs tenkte jeg att d kanskje var best å ringe føden (kl 10.30). jeg fikk da beskjed om å komme. kom på sykhuset rundt kl 11, og ble undersøkt etter en liten stund. var veldig redd for att d bare var lure-rier denne gangen også! men d viste seg att jeg hadde 6 cm åpning! 1time etterpå spurte jeg om de kunne undersøke meg igjen, fordi jeg var redd d ikke hadde åpnet seg mer (siden riene bare var litt vondere) og ville kanskje da vurdere epidural... men da hun undersøkte meg hadde jeg 9 cm! Jeg kunne ikke tro att jeg virkelig hadde så og si full åpning, men alikevel holdt ut riene så bra! Men d gikk faktisk enda 1 time før jeg hadde full åpning. da tok hun vatnet på meg, og det ble som en eksplosjon!! fyyy så vondt d var! men d gjorde bare vondt i 4 min, for etter 3 press så var prinsessen ute!:-) med andre.ord - jeg hadde en veldig fin fødsel, en drømmefødsel som jordmoren sa:-)) nå koser vi oss hjemme, selv om storesøster er en smule sjalu...;-) men d går seg nok til! lykke til til dere andre! snart er d deres tur!
Sannellerslik? Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #2 Skrevet 29. oktober 2010 hun ble forresten født kl 14 altså 3 timer etter vi kom på sykehuset:)
lillespire08+10 Skrevet 29. oktober 2010 #4 Skrevet 29. oktober 2010 Det hørtes ut som en drømmefødsel ja ) gratulerer så mye!
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 29. oktober 2010 #5 Skrevet 29. oktober 2010 åå, så fin fødsel Gratulerer så mye!
Miessi Skrevet 29. oktober 2010 #6 Skrevet 29. oktober 2010 Gratulerer så masse Håper også å få en sånn fødsel, men som førstegangs så må jeg sannsynligvis slite litt lengre enn det.
Dolcemami*stolt mamma* Skrevet 29. oktober 2010 #7 Skrevet 29. oktober 2010 Gratulerer så mye med prinsessen og fin fødsel! Lykke til videre og kos dere masse!
Ella78 m/ A&M Skrevet 30. oktober 2010 #8 Skrevet 30. oktober 2010 Gratulerer så mye med drømmefødselen!!!
høstjenta ~ lille vesla mi Skrevet 30. oktober 2010 #9 Skrevet 30. oktober 2010 For en drømmefødsel! Kos deg masse med dine to nydelige prinsesser, jeg er bare bittelitt misunnelig:) Klem
lesøk Skrevet 30. oktober 2010 #10 Skrevet 30. oktober 2010 gratulerer så mye!glad for at du fikk en rask og ukomplisert fødsel!så det er kanskje virkelig finnes håp for andregangs fødende;)?
pingu med desemberbaby i magen Skrevet 30. oktober 2010 #11 Skrevet 30. oktober 2010 Gratulerer så mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå