Gå til innhold

Knirke/gnukke-lyd,hvordan skal jeg tolke det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Baby skal sove for kvelden og knirker i vei, holdt på en time snart, blir jo litt lei av den dumme lyden...

Hva mener de egentlig da?

Noe tenner på gang, noe de irriterer seg over?

Sitter bare å venter på at det bygger seg opp jeg...

Noen som har knekt den koden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet jeg ikke helt om jeg vet hvilken lyd du tenker på, men som oftest sier snuppa "ging, ging, ging" når hun er trøtt og en (ja) mer knirkeaktig lyd når hun er sulten. Hvis det er rap/promp blir hun veldig urolig og kaster på seg og klager med grunt som tiltar til litt dypere skrik..

Skrevet

Mi knirker endel og jeg tolker det som sutring. Så jeg går opp når hun har holdt på en stund og sier god natt. Fortsetter hun så venter jeg litt og så går jeg opp igjen. Og så tar det gjerne slutt etter en stund.

Jeg ignorerer det ikke fullstendig, men hun kan godt ligge å knirke en stund før jeg går opp til henne.

(hun har knirket nesten helt siden hun ble født og ja, det er en kjip lyd, hehe;)

Skrevet

Den sultne knirkelyden kjenner jeg ja!!!

Dette er mer gnukking, mmmm, eeeee, sånn maselyd.

Har hvertfall gitt opp og har en overtrøtt baby i stua her, hehe.

Neste gang skal jeg ikke gi meg, og prøve litt hardere for å overhøre det...(og selvfølgelig gå innom rommet da)

Skrevet

Hehe.. Føler det blir en litt merkelig tråd dette. Men disse mmm, eee - klagelydene har snuppa når hun vil opp om

morgenen.. Jeg holder dem ikke ut og står opp. Tolker dem som at hun ikke er trøtt og vil opp jeg da ;-) men om det er de lydene du referer til - det vet jeg ikke. Hehe..

Skrevet

Hmmm.. Tror ikke min lager knirkelyder.. :P

Han har begynt å lage noen "kosesutre" lyder rett før han sovner da, litt sånn "øhehøehøhh", Er ikke høye, eller skingrende, bare vanlige.. Tror rett å slett at det er en slags koseklagelyd like før han sovner..

Skrevet

utrolig interessant link med Oprah, hehe...

får pugge de lydene, så kanskje jeg klarer å forstå litt?

morsomt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...