Gå til innhold

vellykket ul i gaå....men i dag......

Anbefalte innlegg

Var på tidlig ul i går, så det lille nurket sparke og vifte med armene i magen min. Legen sa at det så ut som en frisk fin liten krabat som så ut som hadde tenkt til og bli i magen min en stund. I dag når je stod opp og gikk på do var det ganske mye brunt blod på papiret. Tenkte at ok nå skjer det igjen, hadde en SA for 10 uker siden. Men, jeg så jo et sprell levende et eller annet i går.....er det bare det at det er blødninger etter ul i går? eller er det sannsynlig at det faktisk går dritt.....igjen.... er fortsatt brunt på papiret.... hvis det bare er etter ul i går, hvor lenge kan jeg forvente og finne brunt på papiret..... AAAAARRRRGGGHHH, jeg vil bare være lykkelig gravid, uten og stresse og tenke på alt som kan gå galt hele tiden.....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142496274-vellykket-ul-i-ga%C3%A5men-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror vel ikke du har noe og engste deg for, du har jo sett liv:))))

Men er du veldig i tvil og bruker masse tid og krefter på og bekymre deg, ville jeg tatt kontakt med legen du var hos:)

Lykke til videre:)

Det er ganske normalt med brun blødning etter slike undersøkelser når man er gravid. Slimhinnene er sjøre.

Jeg selv har blødd fra uke 5 til uke 12 med første mann (brunt), andre mann ingenting. Nå er jeg gravid med tredjemann, har blødd siden uke 5 nå også og er nå 10 uker på vei (brunt). I tillegg har jeg blødd littt mer etter alle UL'ene mine. Men krabaten er i live

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...