Gå til innhold

Hva tror dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ul idag, vekstkontroll. Spurte samtidig om legen kunne se etter hvilket kjønn barnet er. Legen svarte med å si at hun ikke er så flink til det, men at hun skulle se. Etter en stund spurte hun meg om hva jeg selv trodde, fordi hun syntes det så ut som en jente (kunne ikke se noe penis eller pung). Jeg selv har også sterk magefølelse på jente. Tror dere det kan stemme? Har jente og gutt fra før og kunne derfor tenkt meg og begynne å vaske opp noe av tøyet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var også på ul for vekstkontroll igår og spurte om å få se kjønnet, men de kunne ikke se det :( selv om overlegen selv + en på opplæring stod og kikka, så var ungen for stor og lå helt feil til at de fikk se, så de turte ikke engang å tippe! Litt frustrerende, for jeg vil gjerne vite om jeg kaster bort mye energi på å vaske opp "feil" klær... da har jeg andre ting jeg heller kan finne på. så jeg har kjøpt masse hvitt og naturhvitt jeg nå da, så får pappaen handle rett farge når den har kommet :) mange sier at det moren selv føler ofte er det riktige kjønnet, så hvis de tipper jente og du selv føler det, så kan det kanskje stemme? jeg "visste" at det var jente hele forrige svangerskap og det stemte, men denne gangen her har jeg faktisk ikke magefølelse selv og det er veldig rart!!! jeg klarer ikke engang å tenke på navn denne gangen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...