Gå til innhold

Forsinket mens, men negativ test

Anbefalte innlegg

Gjest Lenchen J98, J08
Skrevet

Uff, holder på å bli sprø. Har shoppet graviditetstester til den store gullmedaljen, og tester hver dag, mne hver gang blir den negativ. Er nå to dager siden jeg skulle hatt mens, og jeg er aldri forsinket. De gangene jeg ikke har fått mens til rett tid, så har jeg vært gravid.

Flere som har testet negativt flere dager etter IKM og allikevel vært gravid.

Og, kan menssyklusen bli ustabil etter SA? Jeg hadde nemlig en SA for tre måneder siden, og kun hatt to menstruasjoner etter det (27 dager mellom de to). Nå er jeg på dag 30 etter siste mens.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! hvordan går det? venter du fortsatt? isåfall melder jeg meg på i sprø-klubben (selv om det ser ut som at ting "løsner" nå, bokstavelig talt...). Er nå på dag 38 i denne syklusen, har vanligvis syklus på 28-30 dager. testa negativt senest igår, og idag kjennes det ut som at mensen er på vei, pluss noe rosa utflod. kryss fingre, greit å få begynne på neste p.p! ;)

Tror gjerne på at man kan bli ute av rute etter SA, jeg er helt sikker på at jeg var gravid forrige måned, alt stemte (jeg har to barn fra før, det føltes likt..), men så fikk jeg "mensen" to dager over tiden, og den var annerledes enn den pleier. så min trøst er at det sikkert er derfor jeg er i ulage denne måneden, så er vi back on track fra neste mnd. og kan vente august-baby :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...