Gå til innhold

Lurer på angående mating om kvelden til babyer rundt 1 mnd..

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld så begynte jeg å lure veldig...Jenta mi på 4 uker ble liksom aldri mett følte jeg. Hun får mest MME nå. Vanligvis går det 3 timer mellom hver gang på dagtid til ettermiddagen. Men i går kveld så ble jeg nesten bekymra..For etter at hun fikk MME kl 18.00, så skulle hun ha mat igjen 20.00. Så gikk det bare 1 time, så var hun mer sulten. (Hun spiser jo godt. Alt fra 70-90 ml ca). Og kl 21.00 så prøvde jeg å legge henne og tenkte at da skal jammen meg jeg få søvn også og regnet med at hun våknet igjen ved 24.00 tida eller noe. Men hun sovnet ikke og skulle ha mer mat kl 22.30. Hmmm...Er dette vanlig med så ofte mat på kvelden og når hun får MME på flaske??? Merket at hun var så sulten, for ingenting hjalp og ikke smokken heller.

Litt rotete innlegg, men jeg føler meg helt i tåka. Hehe

Videoannonse
Annonse
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

er nok et økedøgn på gang! Prøv å lag litt mer mme neste gang :) Gutten min spiste rundt 115 ml mme ved 4 ukers alder :)

Skrevet

Hmmm. Økedøgn ja. Vil det si at det kommer til å bli sånn hver kveld nå framover?? Er spent på nå i kveld hvor seint jeg får lagt meg. Hehe. Hun sliter en del med gulping også og hun virker mett hver gang hun er ferdig. Hvis jeg øker til 115 ml er jeg redd hun kommer til å bare gulpe mer...

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

hehe, økedøgn er når babyen øker mengden mat h*n spiser :) Men er nok ikke så lurt å gi mer hvis ungen virker fornøyd nei..da har jeg desverre ingen andre råd å komme med..hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...