★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 29. oktober 2010 #1 Del Skrevet 29. oktober 2010 ikke over tiden enda og er nok mange her som er mer lei enn meg MEN lei er lei på en måte;) venter på lillegutt og har 6 dager til termin..min første på 12 år kom 3 uker før så har vel lagt litt i underbevisstheten at han her også liksom skal komme før men dengang ei... virker veeeldig komfortabel inni der og bokser og står i som aldri før!vel og bra det altså men har jo så lyst å treffe han vi har ventet på i snart 3 år! tingen er at jeg eier ikke modningstegn tror jeg...ingen slimpropp eller blod eller kraftige kynnere bortsett fra 3 vonde etter hverandre for noen dager siden og ikke noe mer......faktisk så har jeg vært "plaget" av kynnere siden uke 16 men sist 2 ukene syns jeg altså de bare har glimret mer og mer med sitt fravær...(?)hva skal det bety da? ikke stikker og presser det på noe sted heller som er nevneverdig.... dette ble lengre enn det skulle men sp målet er om det er noen av dere som har født før hvor fødselen har startet som lyn fra klar himmel uten alle disse modningstegnene..??noen oppløftende ord noen? men storebror gikk slimproppen en uke før så gikk vannet litt over ett døgn før selve fødselen var igang...da skjedde det liksom ting... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142496006-ut%C3%A5lmodig-og-sp%C3%B8r-her-ogs%C3%A5h%C3%A5per-p%C3%A5-mange-svar/
M@mm@ til 6 småtroll <3 Skrevet 29. oktober 2010 #2 Del Skrevet 29. oktober 2010 Heisann! Har født 4 barn, og med nummer 1,2 og 4 tok det mindre enn et døgn fra vannet gikk/riene startet til baby var ute. Med nummer 3 startet riene som lyn fra klar himmel, og jenta var ute på under 2,5 timer etter første rie. Må legge til at jeg alltid har hatt en del kynnere, i alle svangerskap. Lykke til med fødsel!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142496006-ut%C3%A5lmodig-og-sp%C3%B8r-her-ogs%C3%A5h%C3%A5per-p%C3%A5-mange-svar/#findComment-142497587
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå