Gå til innhold

Fødselshistorie

The_Baby_Container_4Trimester

Anbefalte innlegg

Skrevet

På min 12 overtidsdag skull ejg settes i gang kl 9. Men før vi rakk å reise hjemmefra ringer føden og sier at jeg skal ta ks. Dette er jeg lykkelig over da jeg tok ks sist fordi fødsel stoppet opp og jeg vil aldri oppleve drypprier igjen, Det er det værst tenkelige smertehelvete på denne jord.

Så vi kom inn på føden strålende fornøyde. Kjente jo mange i staben fordi jeg har født der før og fordi jeg har vært ilt kontroller der. Så alt var bare solskinn. Fikk veneflon, kateter, ble barbert, lagt i seng. Trillet ned kl 1130 og baby ute 1202, lilla, våt varm og hylskrikende.

I operasjonssalen var det masse hyggelige folk, og god stemning. Noe helt annet enn et hastesnitt. Mannen min satt bak meg og så på i sin grønne habitt. Babyen fikk komme til oss med en gang. Han fikk være med på intensiven, (sist lå jeg der alene i to timer og skal og sultet og syntes synd på meg selv).

Det første døgnet er såret litt vondt og man må tigge om en del Morfin, baby hadde svelget mye fostervann og var kvalem, men nå, på dag 2 er alt supert her på barsel. Baby sover spiser og bæsjer. Mamma har det helt supert.

GUD så deilig å bli kvitt den digre magen. Gud så deilig å slippe en smertefull fødsel. Jeg er kjempe kjempe happy med alt sammen.

Unner dere alle en like flott opplevelse alle sammen!!

KLem og støv til alle på BIM 3 tri:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer så masse!! :) hørtes jo ut som en "walk in the park" det der hehe:)

så deilig det må være å være såpass fornøyd med fødselen sin!:) takk for støv og måtte hell og lykke følge dere videre!:)

Skrevet

Så deilig for deg å endelig være ferdig:) Takk for at du delte historien din med oss! Gleder meg til det er vår tur til å hilse på lillesnuppa vår:)

Skrevet

Gratulerer så masse!!!!! Kos deg med den lille og lykke til videre!

PS: Du aner ikke hvor glad jeg ble for å se en god keisersnitthistorie akkurat nå!!

Gjest Mentha♥med kul på magen♥
Skrevet

Gratulerer så masse!! Både med liten baby og vel overstått :)

Høres ut som en kjempeopplevelse det her! Og veldig godt å lese for en førstegangs muligens-KS'er ;)

Alt godt videre på barsel, og i tiden som kommer! :)

Skrevet

Gratulerer så mye med baby og veloverstått KS.

Deilig å være ferdig kan jeg tenke meg? Her er det 2. dag på overtid og det ser ikke ut som baby har tenkt seg ut med det første.

Jeg er i irriterende god form :P

Takk for at du delte historien din med oss og lykke til videre!

Kos dere masse!

Skrevet

Gratulerer!

Ja, det er deilig å ikke være babycontainer mer, skriver under på den!

Så flott at det ble en fin KS opplevelse denne gang!

Kos dere masse med den lille!

Skrevet

Gratulerer, høres jo flott ut! Du er ikke lenger dusten som ble glemt igjen på venterommet, hehe. Den lo jeg godt av:D

Nyt tiden, og kos dere masse:)

Skrevet

He he. Galgenhumor er det eneste som hjelper mot overtidsdepresjon :-)

Nå er jeg ikke dust lengre nei :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...